Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Download linken werken niet  (gelezen 2152 keer)

Download linken werken niet
« Gepost op: 2019/11/29, 23:09:18 »
Goedennavond,

Geheel nieuw hier, wilde de server versie downloaden, maar deze werkt totaal niet, met de volgende melding:

File not found
The requested URL was not found on this server.
Apache/2.4.18 (Ubuntu) Server at nl.releases.ubuntu.com Port 80

Dit is ook geldig voor de desktop versie.

slordig, directe oplossing noodzakelijk, want nu kan men niets feitelijk

Groetjes

Bully


drum

  • Gast
Re: Download linken werken niet
« Reactie #1 Gepost op: 2019/11/30, 03:43:28 »
waar heb je gezocht?
deze werkt nl. wel: https://ubuntu.com/download/server

Re: Download linken werken niet
« Reactie #2 Gepost op: 2019/11/30, 13:51:07 »
Bedankt voor de link.
Waar ik bedoel is zijn de algemene downloadlinken hier op de site, wat anders.
Op de hoofdbalk alhier geheel rechts download (direct links van het logo alhier) >> https://www.ubuntu-nl.org/download/

Hmmm, had de rest van de download linken nog niet gecontroleerd, maar sommigen doen het wel en sommigen weer niet
De Moderater alhier slaapt kennelijk een beetje, aangezien ik eerdere meldingen hierover zie over dit feit verder in dit topic.

Maar vooral de vraag bij mij rijst nu, is dit alhier een Nederlandse Ubuntu versie?

Bully
« Laatst bewerkt op: 2019/11/30, 14:01:10 door BullyNL »

Offline ajjp

  • Lid
Re: Download linken werken niet
« Reactie #3 Gepost op: 2019/11/30, 14:40:13 »
Citaat
Maar vooral de vraag bij mij rijst nu, is dit alhier een Nederlandse Ubuntu versie?
Bij installatie wordt gevraagd je taalkeuze op te geven.

DarkEra

  • Gast
Re: Download linken werken niet
« Reactie #4 Gepost op: 2019/11/30, 15:37:03 »
Bedankt voor de link.
Waar ik bedoel is zijn de algemene downloadlinken hier op de site, wat anders.
Op de hoofdbalk alhier geheel rechts download (direct links van het logo alhier) >> https://www.ubuntu-nl.org/download/

Hmmm, had de rest van de download linken nog niet gecontroleerd, maar sommigen doen het wel en sommigen weer niet
De Moderater alhier slaapt kennelijk een beetje, aangezien ik eerdere meldingen hierover zie over dit feit verder in dit topic.

Maar vooral de vraag bij mij rijst nu, is dit alhier een Nederlandse Ubuntu versie?

Bully
Grof ben je wel een beetje als nieuwkomertje maar misschien vandaar de naam Bully.... of ben je gewoon de zoveelste troll gezien je manier van reageren..? Het is aan het webteam (als dat nog bestaat) om de download links in orde te brengen niet een moderator. Als je snugger genoeg was geweest had je hier even gekeken en ze gecontacteerd in plaats van te gaan zitten klagen: https://www.ubuntu-nl.org/contact/

Of het hier een Nederlandse Ubuntu versie betreft? Kort door de bocht: Nee.

« Laatst bewerkt op: 2019/11/30, 15:41:18 door Maik »

Offline nieuwbie

  • Lid
Re: Download linken werken niet
« Reactie #5 Gepost op: 2019/11/30, 15:49:56 »
Grof ben je wel een beetje als nieuwkomertje maar misschien vandaar de naam Bully....

 :| Dus dat.

Mensen denken geloof ik dat je recht op alles hebt, en dat iedereen moet rennen om je te plezieren.

E, Bully, het gaat hier om een volledig gratis, fantastisch besturingssysteem waar duizenden onbetaalde vrijwilligers aan werken. Dat geldt ook voor de ondersteuning zoals hier gegeven. Dus ja, er kan wel es een linkje verlopen zijn. Wellicht voel je je geroepen om jouw vrije tijd te besteden aan het bijhouden van de website?

Werkelijk.
Clevo CJ70CU i7 16GB Ubuntu Unity 22.04; HP Compaq Presario CQ57 i3 4 GB Ubuntu Unity 20.04; HP Elitebook 6930p Core2 Duo 2GB Mint Cinnamon 20; HP 6830s Core2 Duo Xubuntu 20.04; HP nc6120 Pentium M 2GB MX-21

Offline nieuwbie

  • Lid
Re: Download linken werken niet
« Reactie #6 Gepost op: 2019/11/30, 15:51:36 »
Bedankt voor de link.
Waar ik bedoel is zijn de algemene downloadlinken hier op de site, wat anders.
Op de hoofdbalk alhier geheel rechts download (direct links van het logo alhier) >> https://www.ubuntu-nl.org/download/

Hmmm, had de rest van de download linken nog niet gecontroleerd, maar sommigen doen het wel en sommigen weer niet
De Moderater alhier slaapt kennelijk een beetje, aangezien ik eerdere meldingen hierover zie over dit feit verder in dit topic.

Maar vooral de vraag bij mij rijst nu, is dit alhier een Nederlandse Ubuntu versie?

Bully

E, Bully, het gaat hier om een volledig gratis, fantastisch besturingssysteem waar duizenden onbetaalde vrijwilligers aan werken. Dat geldt ook voor de ondersteuning zoals hier gegeven. Dus ja, er kan wel es een linkje verlopen zijn. Wellicht voel je je geroepen om jouw vrije tijd te besteden aan het bijhouden van de website?

Werkelijk.

Er is qua taal maar één Ubuntu, en zo'n beetje alle talen van de wereld zitten er al in.
Clevo CJ70CU i7 16GB Ubuntu Unity 22.04; HP Compaq Presario CQ57 i3 4 GB Ubuntu Unity 20.04; HP Elitebook 6930p Core2 Duo 2GB Mint Cinnamon 20; HP 6830s Core2 Duo Xubuntu 20.04; HP nc6120 Pentium M 2GB MX-21

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Download linken werken niet
« Reactie #7 Gepost op: 2019/11/30, 16:34:09 »
Alle versies, inclusief de test versies zijn hier te downloaden.
Helaas kan en mag ik de website niet aanpassen...............
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.

Re: Download linken werken niet
« Reactie #8 Gepost op: 2019/12/01, 14:58:30 »
Bedankt voor alle download linken, het is me voor zover wel duidelijk geworden van waar waar ik wat kan vinden.

Bedankt allen daavoor.

Is hier geen kennismakings pagina of dergelijk wie WIE is en wat zuhn expertise is?
« Laatst bewerkt op: 2019/12/01, 15:06:02 door BullyNL »

DarkEra

  • Gast
Re: Download linken werken niet
« Reactie #9 Gepost op: 2019/12/01, 17:09:12 »
Is hier geen kennismakings pagina of dergelijk wie WIE is en wat zuhn expertise is?

Nope.

Re: Download linken werken niet
« Reactie #10 Gepost op: 2019/12/01, 17:23:29 »
Is hier geen kennismakings pagina of dergelijk wie WIE is en wat zuhn expertise is?

Nope.

Helaas dan.

Re: Download linken werken niet
« Reactie #11 Gepost op: 2019/12/02, 13:04:07 »
Is hier geen kennismakings pagina of dergelijk wie WIE is en wat zuhn expertise is?

Linux haalt zijn bestaansrecht uit het community principe.
Dit forum werkt ook zo, als community.
Maak jezelf onderdeel van de community en het zal helemaal goed komen.

Kleine tip.
Een community vergt enige vaardigheid omtrent communicatie en jezelf positioneren.
Iedereen zal daar een beetje zijn weg in moeten vinden. De toetreder zal zijn plekje moeten vinden, en de community zal bekend moeten worden met die persoon. Het gaat om wederzijdse kennismaking en acceptatie.
Daar is niets mis mee. Daarin maakt iedereen wel eens een foutje, wat door iedereen wel weer geaccepteerd wordt. Mits dit alles een beetje lekker verloopt, zoals dat in elke 'community' vergaat. En het is nu eenmaal zo dat dit minder gangbare OS toch wat meer gebruikt wordt door 'minder gangbare' mensen (als ik het zo mag zeggen?).  ^-^

Feit dat je bully genoemd wordt werkt je even niet mee. Ik persoonlijk doe daar liever niet te snel aan mee, want ik kan zelf ook nog wel eens iets uitspreken wat anders opgepakt wordt dan ik het in beginsel bedoel, dus ik ben daar terughoudender in. Voor mij ben je je weg nog aant zoeken.
Maar jij kunt hieruit wel concluderen dat je je mogelijk beter ook wat terughoudender op kunt stellen in woordkeuze, teneinde je plekje te verkrijgen en lekker thuis te raken in Linux en dit prachtige forum.
Maar als je een echte bully blijkt te zijn vrees ik dat je snel klaar bent hier. DAT is ook community. :evil:
« Laatst bewerkt op: 2019/12/02, 13:07:30 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: Download linken werken niet
« Reactie #12 Gepost op: 2019/12/02, 14:25:12 »
Is hier geen kennismakings pagina of dergelijk wie WIE is en wat zuhn expertise is?

Linux haalt zijn bestaansrecht uit het community principe.
Dit forum werkt ook zo, als community.
Maak jezelf onderdeel van de community en het zal helemaal goed komen.

Kleine tip.
Een community vergt enige vaardigheid omtrent communicatie en jezelf positioneren.
Iedereen zal daar een beetje zijn weg in moeten vinden. De toetreder zal zijn plekje moeten vinden, en de community zal bekend moeten worden met die persoon. Het gaat om wederzijdse kennismaking en acceptatie.
Daar is niets mis mee. Daarin maakt iedereen wel eens een foutje, wat door iedereen wel weer geaccepteerd wordt. Mits dit alles een beetje lekker verloopt, zoals dat in elke 'community' vergaat. En het is nu eenmaal zo dat dit minder gangbare OS toch wat meer gebruikt wordt door 'minder gangbare' mensen (als ik het zo mag zeggen?).  ^-^

Feit dat je bully genoemd wordt werkt je even niet mee. Ik persoonlijk doe daar liever niet te snel aan mee, want ik kan zelf ook nog wel eens iets uitspreken wat anders opgepakt wordt dan ik het in beginsel bedoel, dus ik ben daar terughoudender in. Voor mij ben je je weg nog aant zoeken.
Maar jij kunt hieruit wel concluderen dat je je mogelijk beter ook wat terughoudender op kunt stellen in woordkeuze, teneinde je plekje te verkrijgen en lekker thuis te raken in Linux en dit prachtige forum.
Maar als je een echte bully blijkt te zijn vrees ik dat je snel klaar bent hier. DAT is ook community. :evil:

Nu begin ik voor de 6e keer opnieuw om één en ander heel duidelijk te maken met wie jullie van doen hebben.
Ben een ex-beroeps marinier waardoor ik mijn echte identiteit niet bekend mocht maken op het ganse internet, dat heb ik zo gehouden nadat ik met pensioen ben gegaan vroegtijdig wegens chronisch PTSS toestanden.
Die PTSS is volledig onder medische controlle, psychisch ook verwerkt qua verledenm dit is al geruime tijd een afgesloten verleden.
Kamp nu alleen op dit moment met een lastige Hernia waarvan ik pas op 15 december aanstaande meer verneem qua planing operatie.

Bully is/was ook mijn mariniers bijnaam, maar zoals je weet, aan de ene kant moet men sociaal zijn als Marinier zijnde want je gaat met niet alleen met militairen ok maar vooral ook met burgers, maar vooral je mannetje kunnen staan als marinier zijnde - en - weet vooral, heb een soort van Navy Seal gelijke oplijding gehad - en ja, er kleeft meer bloed aan mijn handen dan de 100 oorlogsfilms bij elkaar - dus dat ben ik dus, dat heb ik het verleden beleefd vanaf mijn 17e jaar zo'n beetje.

Dus nee, een Bully ben ik niet, in werkelijkheid ben ik totaal anders, maar iedereen zingt zoals deze gebekt is, mijn schrijfstyle komt hierdoor misschien wat ruwer over maar daar moet je even doorheen kunnen en voora; willen kijken.
Wie daar wel aanstoot aan neemt, sorry, dat is niet mijn probleem maar nog steeds altijd het probleem die daar aanstoot aan neemt.
Ik veroordeel niemand op hoe iemand iets schrijft, spelfouten maakt iedereen, ik ook, degenen die daar over valt, jammer, maar nog steeds niet mijn probleem.

hier hou ik het op, zal later de tekst nog eens controleren want ik moet zometeen weg.

B.



Offline HWE64

  • Lid
Re: Download linken werken niet
« Reactie #13 Gepost op: 2019/12/02, 16:12:17 »
@Bullynl, Welkom op het mooie Ubuntu forum. Met je topic vraag kan ik je niet helpen daar kunnen andere knappe koppen misschien wat meer over vertellen.

Op blad "Stel je eigen voor" https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=1436.0 zou je je verhaal kwijt kunnen maar lang niet alle forumleden hebben dit gedaan. Iedereen moet doen wat hij zelf kwijt wil.
gr. Henk

Edit: link is niet goed (verouderd)
« Laatst bewerkt op: 2019/12/02, 16:44:15 door HWE64 »
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Re: Download linken werken niet
« Reactie #14 Gepost op: 2019/12/02, 16:17:54 »
Niets mis mee. Ik verstrek mijn NAW gegevens en pincode ook niet, en Feestkonijn is ook echt niet mijn eerste doopnaam. Of dacht iemand van wel? =D =D =D

Mariniers is ook een community waar het draait om meedoen, meetellen, accepteren, steunen, etcetera. Jij begrijpt dus wel wat ik uitlegde. Stel jezelf eens de vraag. Hoe zou het bij de mariniers gaan als je daar net bij komt, en een deel van het compagnie ziet je al snel als 'bully' omdat je nog even moet wennen aan de wijze van communiceren?

Maar ik denk dat je met alleen vernoemen 'marinier' meteen ook alweer wat begrip gekweekt hebt. Iedereen weet wel dat het bij mariniers gaat over 'duidelijk' gecommuniceerde opdrachten en dat je niet snel vriendelijk gevraagd zal worden "of je alsjeblieft jezelf zachjes op de grond wilt neervlijen om je al kruipend naar de overkant te begeven".  ^-^

Nou. Op de plaats rust. En vraag gewoon wat je te vragen hebt zou ik zeggen. Pakken we later samen wel een pilsje bij de cadi.
« Laatst bewerkt op: 2019/12/02, 16:20:53 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Re: Download linken werken niet
« Reactie #15 Gepost op: 2019/12/02, 17:14:37 »
Niets mis mee. Ik verstrek mijn NAW gegevens en pincode ook niet, en Feestkonijn is ook echt niet mijn eerste doopnaam. Of dacht iemand van wel? =D =D =D

Mariniers is ook een community waar het draait om meedoen, meetellen, accepteren, steunen, etcetera. Jij begrijpt dus wel wat ik uitlegde. Stel jezelf eens de vraag. Hoe zou het bij de mariniers gaan als je daar net bij komt, en een deel van het compagnie ziet je al snel als 'bully' omdat je nog even moet wennen aan de wijze van communiceren?

Maar ik denk dat je met alleen vernoemen 'marinier' meteen ook alweer wat begrip gekweekt hebt. Iedereen weet wel dat het bij mariniers gaat over 'duidelijk' gecommuniceerde opdrachten en dat je niet snel vriendelijk gevraagd zal worden "of je alsjeblieft jezelf zachjes op de grond wilt neervlijen om je al kruipend naar de overkant te begeven".  ^-^

Nou. Op de plaats rust. En vraag gewoon wat je te vragen hebt zou ik zeggen. Pakken we later samen wel een pilsje bij de cadi.

Weet niet waar je dit beeld vandaan hebt, maar dit is meer een 'Hollywood' vertoning zoals het bij de Amerikaanse Marine aan toe zou mmoeten gaan, een bakersprookje zogezegd qua Nederlandse begrippen,

De Nederlandse Marine, in mijn tijd althand en dat is nu nog steeds, zoekt men de 'sociale militair' aan de ene kant, maar aan de andere kant ook degene die kan en wil ingrijpen in alle mogelijke situaties, ongeachte welke situatie dan ook.
Men zoekt geen watjes, geen figuren van "ff aan mijn moeder vragen"en dat soort drollen, geen tuig van de richel die denken "oh dat klusje knappen wij wel even op" die vluchten met de staart tussen de benen als veel te heftig wordt.
Maar aan de andere kant zoekt men ook diegene die als de situatie ontspannen is lekker datgene wil doen wat deze wil doen, ongeacht wat deze wil doen en daar hoort dan ook geen sterke drank bij, dus ook niet ff dat ene pilsje pakken want dat alleen al geeft aan dat men gewoon ongeschikt is voor dit soort militaire taken.

En ja, discipline hoort daar nu eenmaal bij, want is men nu eenmaal op de basis of paraat, dan hoort daar geen alcahol bij,
Dat doe je maar als je 'verlof' hebt zogezegd, alleen lag mijn verantwoording een tikkeltje hoger als Navy Seal gelijke, namelijk totaal geen alcahol want we hadden een 24/7 paraatheid , ook als men op verlof was was alcahol in welke vorm dan ook NOT DONE.
En werd je betrapt dan was het gewoon, daar was het gat van de deur om plaats te maken voor een andere die deze discipline van NO ALCAHOL of drugs wel kon volhouden.

Snap je nu wat voor soort 24/7 parate eenheid waren destijds - dat is dus een groot deel van mijn Maritime leven dan ook geweest.
Maar dat is sinds mijn 60 geworden ben voorgoed voorbij - ben met pensioen - dus idd - op de plaats rust.

Zullen we het hier maar bij houden, anders gaat het hier teveel overheersen - laten we het hebben over Ubuntu en de vragen die ik/wij erover hebben.
« Laatst bewerkt op: 2019/12/02, 17:29:12 door BullyNL »

Re: Download linken werken niet
« Reactie #16 Gepost op: 2019/12/02, 17:38:56 »
Joh, ik probeerde het met een beetje humor weer wat in een relaxte richting te sturen.
Nee, mariniers zijn geen watjes! Dus ben je gewoon 2thepoint, en die communicatie is door sommigen wat verkeerd ontvangen toen ze nog niet wisten wie (of wat) je bent. Nu weet iedereen dat en kan iedereen daar ook rekening mee houden.

Kom makker. Op de plaats rust. Chill. Niets aan de hand. Gewoon lekker verder vragen.
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore