Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: profiel  (gelezen 3444 keer)

Offline yJi

  • Lid
profiel
« Gepost op: 2016/10/06, 15:34:19 »
Is het aangemaakte profiel voor Ubuntu Nederlands door iedereen te zien/ of door iedereen die lid is van dit forum?
Sinds korte tijd krijg ik weer last van ongewenste e-mails op mijn toentertijds ingevulde e-mail adres.
Die heb ik nu dan wel gewijzigd, maar dat kan toch niet de bedoeling zijn van mijn forum-profiel?
Als dat wel bevestigd wordt dan is dit forum dan ook niet veilig!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: profiel
« Reactie #1 Gepost op: 2016/10/06, 15:51:29 »
Je mailadres is alleen zichtbaar voor jezelf en voor moderators. De rest van de wereld kan die niet zien.

Re: profiel
« Reactie #2 Gepost op: 2016/10/06, 21:29:51 »
Is het aangemaakte profiel voor Ubuntu Nederlands door iedereen te zien/ of door iedereen die lid is van dit forum?
Ik heb even op je gebruikersnaam geklikt maar nergens een mailadres te bekennen hoor.

Offline yJi

  • Lid
Re: profiel
« Reactie #3 Gepost op: 2016/10/07, 10:46:05 »
Dan is dit toch vreemd hoor want @Steef76 stuurde me dit berichtje:

"Ik kon het zien, en ik ben geen beheerder.
Dus dan neem ik aan dat iedereen het kon zien....

Maar gelukkig is get gefixed nu.

groet,

Steven"

Steef76 verklaar jij dit hier dan maar even aub!
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: profiel
« Reactie #4 Gepost op: 2016/10/07, 12:14:07 »
Kan het zijn dat je een persoonlijk bericht heb gehad? Die worden via het forum gestuurd, de verzender ziet dan nog steeds je mailadres niet.

JohPoe

  • Gast
Re: profiel
« Reactie #5 Gepost op: 2016/10/08, 09:46:53 »
Kan het zijn dat je een persoonlijk bericht heb gehad? Die worden via het forum gestuurd, de verzender ziet dan nog steeds je mailadres niet.
Wat ik mij nog herinner op het moment van de melding van steef is dat je toen contact op kon nemen met yJi met ik meen yahoo messenger. Als je met de muis boven het icoontje kwam zag je een yahoo email adres.
Het kan ook zijn dat ik mij nu helemaal vergis  :)

PS, als het yahoo adres je verzamel punt voor SPAM is geworden zou ik de oorzaak zoeken in de hack van Yahoo.
« Laatst bewerkt op: 2016/10/08, 09:58:37 door JohPoe »

Offline yJi

  • Lid
Re: profiel
« Reactie #6 Gepost op: 2016/10/10, 09:41:30 »
Kan het zijn dat je een persoonlijk bericht heb gehad? Die worden via het forum gestuurd, de verzender ziet dan nog steeds je mailadres niet.

Ja, @Steef76 stuurde me daarover wel een persoonlijk berichtje, maar nu reageert hij dus helemaal niet meer!
Het zou zo kunnen zijn dat @Steef76 dat met een bepaalde reden heeft gedaan?
Dus ben ik benieuwd naar zijn reactie! Waarom stuurde hij me dat?

Nee @JohPoe dat yahoo adres heb ik later ingezet, na het berichtje van @Steef76.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro