Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Past de hdd van de laptop dell latitude c600 in een toshiba satellite 210ct?  (gelezen 2726 keer)

jesse2314

  • Gast
Ik heb hier 2 laptops staan.

dell latitude c600
toshiba satellite 210ct

De toshiba satellite 210ct heeft geen hdd, ik zou graag de hdd van de dell latitude c600 eruit slopen en die in de toshiba satellite 210ct willen zetten.

Maar gaat dit passen ???

Ik zou zeggen: probeer het. Wie weet heb je geluk.

Offline emiel1976

  • Lid
Zou geen probleem moeten zijn.

Offline TopGear

  • Forumteam
Als ze beide hetzelfde formaat hebben en dezelfde aansluitingen moet het lukken. Anders moet je gewoon wat harder duwen :evil:


Wat een mooie hamer Chris.
Ik zit met een soort gelijk probleem. Ik heb een goed HD van een Toshiba S1 die wilde ik in een Comppac nx9010 zetten, oplossing de hamer van Chris, anders gaat het echt niet passen.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline emiel1976

  • Lid
Voor 57 euro heb je een 7400 toeren 500 gig harde schijf.
Heb er 1 in mijn laptopje gedaan en de 320 zit nu in een externe houder.
Kunt al goedkopere harde schijven hebben maar deze was van een betere.
De 5400 toeren kun je al voor onder de 50 hebben en vooral als je 320 of dergelijke neemt.

Meeste laptops gebruiken een standaard 2,5" harde schijf.

Compact noem je wel wat op Gijsbert. In het verleden een hoop problemen mee gehad met hardware.
Niets werkte behalve met een hoop geklooi en in 90% van de gevallen alleen als je compacts eigen spullen gebruikte.
Altans zo was het vroeger. Weet niet hoe ze het nu doen maar ik weet wel dat veel bedrijven tegen hun wil in toch compacts gebruiken in hun machines omdat als je er 1 in Nederland koopt, dat ze als hij in het buitenland staat en stuk gaat, compact wel service verleend en dat doet verder geen ander merk. Nu het HP is zal het ook voor HP gelden denk ik maar daarom gebruikte wij en andere bedrijven compacts in de machines die we ontwikkelden.


Gelukkig is de Compaq niet voor mij, ik zou deze repareren voor iemand, maar alle Compaq/HP's die ik onder handen heb gehad, hebben altijd aparte dingen gehad. Een soort gedwongen aanschaf van onderdelen etc.? Raar bedrijf. :|
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Luuk58

  • Lid
Gewoon proberen idd. Als het niet past kun je de oude altijd weer terugzetten.

Zou geen probleem moeten zijn.

Dat dacht ik ook toen ik mijn Compaq laptop-HDD in die van mijn Sony-laptop probeerde te stoppen...

Offline emiel1976

  • Lid
Zou geen probleem moeten zijn.

Dat dacht ik ook toen ik mijn Compaq laptop-HDD in die van mijn Sony-laptop probeerde te stoppen...

Ja maar weer een Compact.
Compacts zijn net als Apple pc's. Ze willen alleen maar de mogelijkheid geven dat je hun spul er in kunt douwen.

???

Volgens mij begreep je me verkeerd. Ik had het over de Compaq HDD die ik in een Sony probeerde te douwen. Dan zou het dus Sony zijn die net als Apple is.

Offline emiel1976

  • Lid
Sony zal ook wel afwijken want volgens mij zijn die doorgedraaid met hun recht zaken tegen gebruikers die op een PS3 hun eigen software zetten.
Heb nooit een Sony laptop gehad en ik denk ook niet dat er ooit 1 komt die ik zelf koop.
Weet niet maar blijft voor mij een Walkman bedrijf. Zal wel er mee te maken hebben met dat ik zo'n ding heb gehad.