Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Logitech webcam pro 9000 installeren op Ubuntu 10.10  (gelezen 1454 keer)

Offline Malta

  • Lid
Logitech webcam pro 9000 installeren op Ubuntu 10.10
« Gepost op: 2011/04/10, 20:52:42 »
Goeden avond allemaal ,

Ik zal mij eerst even voorstellen : ik ben Willem , een 50-jarige leek , die na verschillende (mislukte) pogingen in het verleden , vorige week weer eens de "stoute schoenen" heeft aangetrokken en Windows heeft vervangen door Linux . Voorheen heb ik het meerdere malen geprobeerd , maar steeds liepen die pogingen uit op niets , omdat ik telkens tegen te veel problemen aanliep , en uiteindelijk maar , moedeloos geworden ,  toch weer dat vermaledijde Windows op mijn computer installeerde omdat ik dat ding toch werkend wilde hebben . Veel oorzaken van de mislukking in het verleden hebben betrekking op zaken als netwerk , draadloos internet , muziek , films kijken , internet-bankieren , dreamweaver , etc etc , wat ik toen allemaal niet aan de praat kreeg . En toch bleef het al die tijd knagen : ik was verdorie gewoon een soort van slaaf geworden van een bedrijf/organisatie , welke niet eens behulpzaam en/of vriendelijk was wanneer ik weer eens een vraag of probleem had met hun besturings-systeem , terwijl ik door de loop der jaren toch al heel veel geld (ik was een "trouwe klant" , W-3.1 , W95 , W98 , W98SE , W-XP , W-Vista , W-7 - ja , echt waar ; allemaal gekocht !) had uitgegeven aan hun producten (ik ben zo iemand die keurig altijd alles officieel koopt - ik heb zelf een bedrijfje , en ik vind het ook prettig wanneer men mij betaald wanneer men mijn producten afneemt ; als je mijn product te duur vind of anderszins niet bevalt , kijk dan elders of je daar vind wat je zoekt , maar kom het niet bij mij stelen omdat je het niet eens bent met mijn bedrijfs-voering/filosofie) . Ik heb zelfs eens een medewerker van MS aan e telefoon gehad die me wis