Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: contrast in Firefox  (gelezen 352 keer)

Offline bordie

  • Lid
contrast in Firefox
« Gepost op: 2012/06/03, 11:17:47 »
Hallo,

Dit is misschien wat een rare vraag, maar ik wil meer contrast in firefox.
Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld invulvakjes (zoals bijvoorbeeld het vakje 'onderwerp' in een nieuw topic hier op het forum) nauwelijks zichtbaar zijn. Ook bijvoorbeeld in Gmail, waar je bij een nieuw bericht de eerste letter van een ontvanger intypt en er verschillende emailadressen verschijnen er, kan je bijna niet zien welk adres je selecteert met de pijltoetsen.  Dit is vooral onhandig als je ergens een online formulier moet invoelen dat je van layout nog niet kent.
Met chrome heb ik hetzelfde.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk

mvg
bordie
Ubuntu 14.04 LTS 64bit
XPS M1530 (2009) - intel T8100 - nvdia 8600m GT

Offline bordie

  • Lid
Re: contrast in Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2012/06/03, 11:18:15 »
Hallo,

Dit is misschien wat een rare vraag, maar ik wil meer contrast in firefox.
Wat ik bedoel is dat bijvoorbeeld invulvakjes (zoals bijvoorbeeld het vakje 'onderwerp' in een nieuw topic hier op het forum) nauwelijks zichtbaar zijn. Ook bijvoorbeeld in Gmail, waar je bij een nieuw bericht de eerste letter van een ontvanger intypt en er verschillende emailadressen verschijnen, kan je bijna niet zien welk adres je selecteert met de pijltoetsen.  Dit is vooral onhandig als je ergens een online formulier moet invoelen dat je van layout nog niet kent.
Met chrome heb ik hetzelfde.
Hopelijk is mijn vraag duidelijk

mvg
bordie
Ubuntu 14.04 LTS 64bit
XPS M1530 (2009) - intel T8100 - nvdia 8600m GT

Offline midas

  • Lid
Re: contrast in Firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/03, 11:22:59 »
Is dat met de laptop of met een PC? Vindt het alleen in Firefox plaats of ook met andere software? Is jouw beeldscherm ook instelbaar en met welke grafische kaart werk je?
Linux Mint 20.2 Cinnamon

Offline bordie

  • Lid
Re: contrast in Firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/03, 11:40:21 »
Dit is een laptop met LCD-scherm. Meerbepaald XPS M1530. En die staat ervoor bekent om als je pech had een grauw scherm te hebben, en ik vrees dat ik pech gehad heb. De grafische kaart is een NVidia 8600M GT.  De enigste plaats waar me dit hoofdzakelijk stoort is inderdaad in firefox (of een andere browser), mss ook een gevolg van dit probleem is als ik de sneltoets super + Z (azerty-toetsenbord) gerbuik op werkbladen te spreiden ik met de pijltoetsen niet zie welk venster ik selecteer. Vroeger in windows ook altijd firefox gebruikt en nooit last van gehad toen.
« Laatst bewerkt op: 2012/06/06, 21:34:35 door bordie »
Ubuntu 14.04 LTS 64bit
XPS M1530 (2009) - intel T8100 - nvdia 8600m GT