Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Installeren  (gelezen 419 keer)

Offline Rene1979

  • Lid
Installeren
« Gepost op: 2012/10/29, 10:18:23 »
Hallo allemaal,

Ik heb Ubuntu one geinstalleerd en alles via update bheer alles laten update ik heb ook stuurprogramma's gesinstalleerd vis systeem en stuurprogramma's

Nu krijg ik de hele tijd een pop van systeemprogramma fout en bij details staat (jockey.txt) ik hier van alles bij software beheerd geupdate diverse malen opnieuw opgestart dat heeft niet geholpen.

Als ik met de rechter muis knop klik op bestand install.sh uitvoeren in Terminalvenster opend het venster en springt meteen weg.
Hoe kan ik deze twee dingen oplossen.

Re: Installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2012/10/29, 19:10:39 »
Wat de eerste vraag betreft: http://forum.ubuntu-nl.org/tips-trucs/tip-weg-met-die-interne-fouten-van-ubuntu-dat-kan!/

De tweede vraag: Heb je al met de rechtermuisknop op het bestand geklikt? Klik op het tabblad rechten. En uitvoeren van het bestand aangevinkt?
Op het tabblad rechten ook gekeken wie de eigenaar is? Als je niet hert hokje hebt aangevinkt of de rechten van het bestand zijn niet van jou, dan wordt het script niet uitgevoerd en sluit het scherm direct.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Rene1979

  • Lid
Re: Installeren
« Reactie #2 Gepost op: 2012/10/29, 19:13:51 »
Probnleem was dat het bestand niet voor mijn versie geschikt maar ik heb meer windowes linux is niks werkt niks op

Re: Installeren
« Reactie #3 Gepost op: 2012/10/29, 22:52:03 »
?
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.