Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Geen RTL4-nieuws  (gelezen 5116 keer)

Offline Lexaldo

  • Lid
[OPGELOST] Geen RTL4-nieuws
« Gepost op: 2010/02/13, 11:03:39 »
Ik kan alle soorten video's zien met mijn Mint: NOS, YouTube, AT5-nieuws, etc, etc, you name it. Behalve RTL4-nieuws.
Hier begrijp ik niks van; alles geïnstalleerd, o.a. Moonlight, w32, restricted, Gnome-player, VLC-player, Totem, MPlayer. I
Op RTL4 krijg ik een MPlayer-pluginscherm te zien met de boodschap "connecting" en daarna "gestopt".
Ook m.b.v. MPConnectivity gebeurt er niets.

Wie herkent dit?
« Laatst bewerkt op: 2010/02/13, 13:17:43 door Lexaldo »

Offline Tom

  • Lid
Re: Geen RTL4-nieuws
« Reactie #1 Gepost op: 2010/02/13, 12:48:24 »
Gaat in Karmic goed met alleen Totem plus Web Totem plugin.
Moest dus in Mint ook gaan. (misschien botsen de vele Web plugins qua verschillende players) ?  ?.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: Geen RTL4-nieuws
« Reactie #2 Gepost op: 2010/02/13, 12:55:49 »
Linkje?
http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/miMedia/2010/week06/vr_laat_eurostar.avi_plain.xml
Citaat
En als je adblock en/of noscript hebt, zet deze dan eens uit op de desbetreffende pagina, kan je het dan wel bekijken?
Nee, dan ook niet.
Gaat in Karmic goed met alleen Totem plus Web Totem plugin.
Moest dus in Mint ook gaan. (misschien botsen de vele Web plugins qua verschillende players) ?  ?.
Die MPlayer-plugin zal ik eens weghalen en vervangen door die Web Totem. En daarna eventueel nog wat experimenteren met die plugins.

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: Geen RTL4-nieuws
« Reactie #3 Gepost op: 2010/02/13, 13:02:48 »
Die connectivity staat standaard uitgeschakeld.

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: Geen RTL4-nieuws
« Reactie #4 Gepost op: 2010/02/13, 13:11:56 »
Nou ik heb die connectivity er helemaal afgehaald en de Mozilla MPlayer-plugin vervangen door de Mozilla Totem-plugin.
En hij doet het nu.  :)

Beiden bedankt voor de inspanningen.

Offline Lexaldo

  • Lid
Re: [OPGELOST] Geen RTL4-nieuws
« Reactie #5 Gepost op: 2010/02/13, 13:59:03 »
Toch nog dezelfde vraag: heb je de multimedia gedaan zoals in de linken die ik je gaf? Want als je het op die manier doet, dan werkt het helemaal.
Ik had alles al zo gedaan als op de site van Pjotr. Maar ik wist niet dat de Totem plugins er bij mij niet inzaten (volgens Pjotr zitten die er standaard in); bij mij zat de Mozilla MPlayer-plugin er in en die andere niet.

Offline Tom

  • Lid
Re: [OPGELOST] Geen RTL4-nieuws
« Reactie #6 Gepost op: 2010/02/13, 19:02:10 »
Toch nog dezelfde vraag: heb je de multimedia gedaan zoals in de linken die ik je gaf? Want als je het op die manier doet, dan werkt het helemaal.
Ik had alles al zo gedaan als op de site van Pjotr. Maar ik wist niet dat de Totem plugins er bij mij niet inzaten (volgens Pjotr zitten die er standaard in); bij mij zat de Mozilla MPlayer-plugin er in en die andere niet.

In Ubuntu staan die er inderdaad standaard in geinstalleerd.
In LinuxMint niet daar Mint nog werkt met die (sorry) ellendige Mplayer plugin.

En Pjotr zijn site is voor Ubuntu. XD
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.