Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Live stream NOS  (gelezen 873 keer)

Offline loti

  • Lid
Live stream NOS
« Gepost op: 2013/07/19, 14:21:58 »
Hallo.

Wanneer ik naar de Tour de France kijk via de live stream van de NOS, dan is de beeldkwaliteit bij Firefox minder dan bij Chromium. Het beeld bij Firefox is wazig en soms ook in zwartwit.

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

Mvg

Re: Live stream NOS
« Reactie #1 Gepost op: 2013/07/19, 20:02:04 »
Zwart-wit geen idee, maar het wazige kan omdat de kwaliteit dan niet op HQ staat. Probeer dat eens aan te zetten in de speleropties.

Offline loti

  • Lid
Re: Live stream NOS
« Reactie #2 Gepost op: 2013/07/20, 15:29:56 »
Waar kan ik dit vinden?

Offline roeland

  • Lid
Re: Live stream NOS
« Reactie #3 Gepost op: 2013/07/23, 12:40:38 »
Rechts klik in het beeld?
Ik werk al jaren met Xubuntu (na enkele jaren de gewone Ubuntu versie  gebruikt te hebben).  Als je gewoon je werk wilt doen zonder toeters en bellen in het uiterlijk en geen´top´ pc of laptop hebt, is Xubuntu aan te bevelen! Nu toch sinds een paar maanden overgestapt naar Mint 20.2 XFCE. net wat stabieler.

Offline roeland

  • Lid
Re: Live stream NOS
« Reactie #4 Gepost op: 2013/07/23, 12:44:33 »
Bij mij staat rechts onderin ´lagere kwaliteit´.  Als jij minder goed beeld hebt, zou daar hogere kwaliteit moeten staan.

Dat aanklikken.
Ik werk al jaren met Xubuntu (na enkele jaren de gewone Ubuntu versie  gebruikt te hebben).  Als je gewoon je werk wilt doen zonder toeters en bellen in het uiterlijk en geen´top´ pc of laptop hebt, is Xubuntu aan te bevelen! Nu toch sinds een paar maanden overgestapt naar Mint 20.2 XFCE. net wat stabieler.