Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST]Presentaties RP Ede  (gelezen 1495 keer)

[OPGELOST]Presentaties RP Ede
« Gepost op: 2010/05/31, 11:15:43 »
Ik heb diverse lezingen gevolgd op de RP in Ede.
Prima verzorgd trouwens, complimenten aan de organisatie en vrijwilligers!!
Er is diverse malen door de sprekers gezegd dat hun presentaties konden worden gedownload ergens op de hcc-linux pagina's.

Ik zal er wel overheen kijken maar ik kan ze niet vinden(een smiley met bril zou hier passen).
Weet iemand waar ze staan?
« Laatst bewerkt op: 2010/05/31, 20:22:46 door Willempiesnor »
Too often we enjoy the comfort of opinion without the discomfort of thought. Author : John F Kennedy

Re: Presentaties RP Ede
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/31, 12:49:41 »
Mijn presentatie staat in ieder geval ook op Scribd:

http://www.scribd.com/doc/32125523

Have fun  =D

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Presentaties RP Ede
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/31, 12:58:12 »
Het lijkt me sterk dat ze bij de HCC staan, want er is geen verzoek geweest om het materiaal aan te leveren (of ze zijn mij vergeten). Ik krijg intussen wel verzoeken van mensen die mijn presentatie en workshop hebben bezocht om wat aan te leveren en in dat kader zou het handig zijn als deze allemaal centraal staan. Misschien weet Thomas de Graaff hier iets meer van?

Re: Presentaties RP Ede
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/31, 14:37:21 »
Ik heb van twee sprekers ( Esther van de lezing over identiteit online en Hans van de Yubikey) vernomen dat ze dit ergens moesten inleveren en ik heb een derde persoon(mij onbekend) tijdens de lezing van Hans horen vertellen dat hij dit al had moeten inleveren bij xxx (naam vergeten) maar dit was hij vergeten en dat hij dit na zijn eigen lezing gelijk zou doen.

Daarom had ik begrepen dat dit centraal werd neergezet. En aangezien ik wat dingen wilde nakijken zou ik graag die presentaties even willen nasnuffelen.

Dus, mocht ik me vergissen en staan ze nergens, bij deze toch de vraag of ze ergens centraal kunnen worden neergezet!

<edit> @Jan, Hoe kan ik jouw presentatie downloaden zonder lid te worden van allerlei clubs waar ik niks mee van doen wil hebben (Facebook of Scribd). Ik heb niet de minste behoefte om mij daar te registreren maar hoe nu verder? </edit>
« Laatst bewerkt op: 2010/05/31, 14:58:09 door Willempiesnor »
Too often we enjoy the comfort of opinion without the discomfort of thought. Author : John F Kennedy

Re: Presentaties RP Ede
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/31, 15:30:39 »
Ik ben pas vanmiddag weer online. Ik had even wat rust nodig. :)

Maar idd. er is als het goed is aan alle presentatoren verzocht om hun presentatie op te sturen. De bedoeling is dat deze online komen, samen met de streams van de presentaties. Hoe dit precies zit weet ik niet, maar ik zal Basd verzoeken hier een antwoord op te geven.

Offline basd

  • Lid
Re: Presentaties RP Ede
« Reactie #5 Gepost op: 2010/05/31, 19:14:10 »
Met vriendelijke groet,


Bas van den Dikkenberg

Re: [OPGELOST]Presentaties RP Ede
« Reactie #6 Gepost op: 2010/05/31, 20:23:11 »
Bas, bedankt!
Too often we enjoy the comfort of opinion without the discomfort of thought. Author : John F Kennedy