Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Pictogram NetworkManager applet en Schijfkoppelaar als menu  (gelezen 414 keer)

Offline Willy4

  • Lid
Pictogram NetworkManager applet en Schijfkoppelaar als menu
« Gepost op: 2010/09/15, 18:47:07 »
Ik ben van twee naar een (gnome) panels gegaan en nu probeer ik die te ordenen. Ben redelijk tevreden, maar er zijn nog twee dingen die ik anders zou willen zien;
Het eerste is waarschijnlijk eenvoudig op te lossen; het pictogram van het NetworkManager applet is te groot. Tussen allemaal bescheiden, vriendelijk ogende pictogrammetjes, staat opeens een lelijk grijs monster. :rolleyes: Het ding is geen onderdeel van het pictogrammen-thema op mijn pc. Weet iemand waar dat kreng staat zodat ik het kan wijzigen?

Het tweede wat ik gewijzigd wil hebben is de schijfkoppelaar. Met twee harde schijven en in het totaal 6 partities plus nog een eventuele usb-stick, wordt het ding wel erg groot. Toch vind ik 'm wel handig. Bestaat er geen mogelijkheid of een alternatief om zo'n koppelaar als menu te laten verschijnen met maar één zichtbaar icoontje in de systeembalk het gnome-paneel ;)
Ik heb al zitten kijken naar de disk-mounter in AWN, maar daar zijn om de één of andere onnavolgbare reden alleen /swap en /proc zichtbaar.
Iemand ideeën hierover?
Alvast bedankt voor het meedenken. :)

Groet, Willy
1)Asus N53SV, Intel Core I7 - 2630QM - 2.0Ghz , 6GB RAM, 750GB HD / Optimus: nVidia GeForce GT540M / Intel VGA controler /Ubuntu 14.04/ Windows7
2)2× Intel(R) Pentium(R) 4 / CPU: 3.00GHz /  Samsung SyncMaster 930BF /  nVidia GeForce 7300 GT / Logitech Z-10 USB Speakers / 300GHz Sata350 (Ubuntu 12.04 / Xubuntu 14.04) / 250GHz Sata1 (opslag)