Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ( opgelost)boeken downloaden  (gelezen 743 keer)

Offline sosso

  • Lid
( opgelost)boeken downloaden
« Gepost op: 2013/08/09, 12:34:58 »
FORUM

Van de website  knipperdeknipknip wil ik er een aantal (plus minus) 50 stuks downloaden.

Wat is de goede manier om dat te doen, ik kom er niet uit

H.G.
sosso

[Mod edit: link verwijderd. Geen illegale URLs graag.]
« Laatst bewerkt op: 2013/08/11, 16:55:47 door sosso »

Re: boeken downloaden
« Reactie #1 Gepost op: 2013/08/09, 12:39:49 »
Je zou kunnen beginnen met het juiste adres op te geven want de door jou gegeven website bestaat niet ;)

De enige die ik tegenkom is: knipperdeknipknip
Bedoel je die soms?

Als dat zo is dan mogen we je daar niet bij helpen want zij bieden betaalde boeken en magazines gratis aan door ze op een file upload-host te zetten en dat is illegaal.
« Laatst bewerkt op: 2013/08/10, 13:51:53 door TopGear »

Offline sosso

  • Lid
Re: boeken downloaden
« Reactie #2 Gepost op: 2013/08/09, 12:50:23 »
FORUM

Sorry dat wist ik niet !!!!

Bedankt sosso

Offline sosso

  • Lid
Re: boeken downloaden
« Reactie #3 Gepost op: 2013/08/09, 17:06:36 »
FORUM
Heb site http://www.ereaders.nl/gratis_e-books
openen gratis e-books ( link)
klik op eerste e-book om te downloaden, scherm opent zich  "boek openen met archief beheer"  gaat niet ,hoewel?

groeten sosso

[Mod edit: link gefixt]
« Laatst bewerkt op: 2013/08/10, 12:44:03 door TopGear »

Re: boeken downloaden
« Reactie #4 Gepost op: 2013/08/09, 17:39:30 »
Ik vermoed dat je daarvoor een e-reader moet hebben. Je kan dit m.a.w. niet zomaar op jouw PC openen.
Linux Mint 18.3  Xfce

Offline joop905

  • Lid
Re: boeken downloaden
« Reactie #5 Gepost op: 2013/08/09, 17:47:43 »
opent als pdf en werkt gewoon

Re: boeken downloaden
« Reactie #6 Gepost op: 2013/08/10, 08:11:21 »
Hier een paar links voor gratis e-boeken (overwegend oude, waar geen copyright meer op rust):

Manybooks (Ook een aantal in het Nederlands, kijk onder ‘Languages’)

Gutenberg (Meerdere talen, ook Nederlands)

Digitale Bibliotheek voor de Nederlandse Letteren


Bert Ernste (Xubuntu 22.04 LTS, o.a. op MacBook Pro 13" mid 2010)
Web | Blog | Diaspora* | Mastodon

Re: boeken downloaden
« Reactie #7 Gepost op: 2013/08/10, 11:32:00 »
@sosso: Je link doet het niet.

@koffieboon: De meeste e-books kun je ook op de PC gewoon openen. Sommige zijn in PDF, anderen zijn in EPub of Mobi en die laatste 2 kun je met bijv. Calibre prima openen. Maar goed, Mobi kom je niet zo vaak tegen, meestal alleen als je boeken van de Amazon Kindle-app overzet naar je PC want Amazon gebruikt Mobi.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: boeken downloaden
« Reactie #8 Gepost op: 2013/08/10, 12:45:50 »
[Mod edit: Links van sosso gefixt. Verder de topics boeken downloaden en boeken downloaden 2 samengevoegd. Verder neem ik toch even het zekere voor het onzekere en wil ik even waarschuwen - als er hier illegale links langs komen, dan wordt ook dit topic - natuurlijk - beloont met een prachtig mooi slotje. Deze waarschuwing is natuurlijk ten overvloede, niet?]

Re: boeken downloaden
« Reactie #9 Gepost op: 2013/08/10, 12:49:14 »
[Mod edit: Links van sosso gefixt. Verder de topics boeken downloaden en boeken downloaden 2 samengevoegd. Verder neem ik toch even het zekere voor het onzekere en wil ik even waarschuwen - als er hier illegale links langs komen, dan wordt ook dit topic - natuurlijk - beloont met een prachtig mooi slotje. Deze waarschuwing is natuurlijk ten overvloede, niet?]

Waarom haal je de link in te openingspost dan niet weg? Want dat is een illegale site...

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: boeken downloaden
« Reactie #10 Gepost op: 2013/08/10, 13:50:43 »
Hmm, je hebt gelijk. Dat heb ik even over het hoofd gezien in de gauwigheid. URL is verwijderd.

Re: boeken downloaden
« Reactie #11 Gepost op: 2013/08/10, 14:54:08 »
@TopGear: Kan gebeuren, dankjewel! :)

@sosso: Ah, die pagina linkt naar verschillende sites die e-books aanbieden. In ieder geval bol.com (die ook in dat lijstje staat) laat je het boek voor zover ik weet gewoon downloaden dus die kun je m.b.v. Calibre op de e-reader zetten en dan zou ie het moeten doen, lijkt mij. Maar goed, ik heb geen echte e-reader, ik lees boeken via de Amazon Kindle-app op mijn tablet (meestal gekocht via Amazon's Store, hoewel ik er ook een paar los gedownload heb van een andere site) dus misschien is het bij een echte e-reader iets anders maar in principe zou het zo moeten.