Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Printer zegt foert  (gelezen 1268 keer)

Offline gwatte

  • Lid
Printer zegt foert
« Gepost op: 2011/10/04, 21:27:22 »
11.04 draai ik .Printer is officejet G85.Ik ben al bij instellingen gaan zien,testblad wil hij ook niet printen.
De laatste actie wat ik deed was bankuittreksels proberen af te drukken.In de wachtrij staat voltooid + mijn nogmaals proberen afdrukken.De printer blijft in slaaptoestand staan.(foert)
Ik heb een foutenlogboek en bij volgende verschijnt er "helaas"
Ik heb meer dan 2000 karakters in foutenlogboek,dus krijg het niet geplaatst in antwoord(plakken)
« Laatst bewerkt op: 2011/10/04, 22:58:33 door gwatte »

Offline gwatte

  • Lid
Re: Printer zegt foert
« Reactie #1 Gepost op: 2011/10/05, 13:35:00 »
Dank je Femke.De printer stond niet aangeduid als standaardprinter voor het gehele systeem.De wachtrij voor printen was ook leeg.Hoe kan dat.?Ik had wel een bug-melding gedaan naar Launchpad  gisteren.Als je inlogd dan krijg je een slot te zien bovenaan.Het is daar enen warboel waardoor ik zelfs mijn vraag niet terug vind.
Printen is nu gelukt.

Offline gwatte

  • Lid
Re: Printer zegt foert
« Reactie #2 Gepost op: 2011/10/05, 22:45:28 »
Ik heb nu een hp-applet in de taakbalk staan.Zolang het afdrukken gaat ben ik al content.Waarom het in panne valt tijdens bankzaken is me een raadsel.
Thanks.

Offline Dick2

  • Lid
Re: Printer zegt foert
« Reactie #3 Gepost op: 2011/10/06, 22:56:11 »
Druk je bankding eens af naar een bestand in plaats van naar de printer. Misschien kun je dan aan de inhoud van dat bestand zien of er iets mis is en zo ja, wat.
Zie je er niets aan, dan kun je alsnog proberen dat bestand af te drukken. Dat moet wel lukken, lijkt mij.

groet,
Dick
__________________________________
Ik draai Xubuntu 12.04 op een AMD 64 x2 productiemachine en op een Acer Travelmate 4000.
Elementaire hulp voor Ubuntu (en veel meer) vind je op http://sites.google.com/site/computertip

Offline Dick2

  • Lid
Re: Printer zegt foert
« Reactie #4 Gepost op: 2011/10/07, 21:35:20 »
Femke, ik begrijp uit zijn verhaal dat het printen bij zijn bankzaken (nog) niet zo gaat als het moet gaan. Hij heeft het immers over 'panne' bij zijn bankzaken...
Maar we zullen het horen ;-)

groet,
Dick
__________________________________
Ik draai Xubuntu 12.04 op een AMD 64 x2 productiemachine en op een Acer Travelmate 4000.
Elementaire hulp voor Ubuntu (en veel meer) vind je op http://sites.google.com/site/computertip

Offline gwatte

  • Lid
Re: Printer zegt foert
« Reactie #5 Gepost op: 2011/10/07, 23:23:33 »
Dat HP program is engelstalig.
Uitreksels gaan automatisch als pdf naar de download,van daaruit print je dan.Meermaals probeerde ik te printen zodat er al 12 in de wachtrij stonden bij de printer.
Het foutenlogboek heb ik hier in het topic proberen te plakken.Boven de 3000 karakters gaat niet.(ca 40 K)
Na een nachtje slapen was de wachtrij printer leeg en kon ik gewoon de uittreksel-pdf printen('t spookt soms).