Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Mythbuntu  (gelezen 1157 keer)

NoiK

  • Gast
Mythbuntu
« Gepost op: 2007/10/27, 01:51:06 »
zo ik zie deze distro nu voor het eerst, waar mee ken je dit nou vergelijken?
als en versie net als windws media center?

of zeg ik dan heel iets fouts?is het gewoon een versie net als ubuntu studio

OF is het het helemaal fout en werkt het als een programma die op ubuntu werkt?en is het geeneens een distro?

sorry hoor keb de wiki gelezen maar was nog niet superduidelijk

dankje wel

Mythbuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/27, 02:00:15 »
Al die verschillende Ubuntu's zijn flavours ( smaken )

Iedereen die een beetje kan knutselen maakt een eigen Ubuntu rommelt er wat proggie's in en voila we hebben weer een nieuwe Ubuntu flavour.

Of je dit nou moet toejuichen ? vraag ik me af maagoe.

Je loopt kans dat ze andere repositories gebruiken waardoor je beveiliging of andere update's in gevaar komen.......

je hebt ook een heilige Ubuntu waar de bijbel al vooringestalleerd is en met een heilig thema of zoiets.

mja

blijf voorlopig maar bij de originele Ubuntu versies.

Tot je het goed in je vingers hebt.

Wanneer je al die flavour's bekijkt en je denkt dan "ik wil dat ook" , installeer je gewoon die proggie's bij jouw erin om hetzelfde effect te hebben.

enkele uitzonderingen zijn misschien Ubuntu studio waar je eventueel voor perfectie een andere kernel in moet zetten.

En natuurlijk de niet te vergeten Linux_MCE.
Dit is een multimedia centre gebaseerd op Ubuntu.
Op dit moment is de nieuwste nog op Kubuntu gebaseerd.
En wil je dit echt perfect hebben zou je beter een pc eraan kunnen opofferen om er vol van te genieten.
Als plugin kan het ook natuurlijk, maar of hij dan ook zo perfect werkt kan ik niet zeggen.

Enyway
Laat je niet misleiden door al die Flavours en bekijk het met een critisch oog :P
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline ptb

  • Lid
Mythbuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/27, 02:58:00 »
Maar als je nieuwsgierig bent kun je hier wat nalezen en probleemloos hun live cd proberen. http://www.mythbuntu.org/