Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Javascript is required to use Hulu. For the best experience, please enable Javas  (gelezen 1198 keer)

Offline flipperrr

  • Lid
das dus wat ik steeds te zien krijg terwijl ik java gewoon heb enabled .

heb me suf gegoogled en alles geprobeerd wat maar denkbaar is
wie heeft er voor me de gouden tip

p.s ik heb ook de google ubuntu tip sides allemaal geraadpleegd

ikweet het niet meer

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Hulu? Die is toch geblokkeerd voor IP-adressen buiten de Verenigde Staten? Mij lukt het niet om die reden....


[verwijderd door de beheerder]

Offline flipperrr

  • Lid
via een een of andere "tor" site kan ik er wel op komen en als je het lukt met hotspot shield dan kun je er wel kijken
laat me weten of jou dat wel lukt op hotspot shield te installeren ik breek mijn nek erover krijg nl. wine ook niet geinstalleerd

Offline Soul-Sing

  • Lid
via een een of andere "tor" site kan ik er wel op komen en als je het lukt met hotspot shield dan kun je er wel kijken
laat me weten of jou dat wel lukt op hotspot shield te installeren ik breek mijn nek erover krijg nl. wine ook niet geinstalleerd

hotspot shield = adware. en windows spul. dat krijg je via wine waarschijnlijk helemaal niet aan de praat op linux.
wanneer je via je eerdere draadje java hebt geinstalleerd, test je java dan even op de bekende test sites, of java wel actief is.

sudo update-alternatives --config java wat geeft dat voor uitkomst?

Offline flipperrr

  • Lid
Er zijn 5 alternatieven die 'java' voorzien.

  Selectie    Alternatieven
-----------------------------------------------
          1    /usr/bin/gij-4.2
*+        2    /usr/lib/jvm/java-6-openjdk/jre/bin/java
          3    /usr/lib/jvm/java-6-sun/jre/bin/java
          4    /usr/lib/jvm/java-1.5.0-sun/jre/bin/java
          5    /usr/bin/cacao

druk enter om de standaardwaarde
  • te behouden,



dat is wat ie aangeeft heb ook op een java checksite gecontroleerd en die was ook goed

De foutmelding gaat over javascript , niet java, wat iets heel anders is.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Enfin, hoe dan ook, de "storing" komt volgens mij, omdat je via kunst- en vliegwerk probeert om onder de regiobeperking van Hulu uit te komen. Op zich goed geprobeerd, want die regiobeperking is natuurlijk waanzin.

Maar de trucs die je gebruikt, roepen wel hun eigen fouten op. Kunst- en vliegwerk, gepaard met houtje-touwtje-oplossingen, blijft natuurlijk altijd behelpen. Dit gaat je niet lukken zo, denk ik.

Offline Soul-Sing

  • Lid
Er zijn 5 alternatieven die 'java' voorzien.

  Selectie    Alternatieven
-----------------------------------------------
          1    /usr/bin/gij-4.2
*+        2    /usr/lib/jvm/java-6-openjdk/jre/bin/java
          3    /usr/lib/jvm/java-6-sun/jre/bin/java
          4    /usr/lib/jvm/java-1.5.0-sun/jre/bin/java
          5    /usr/bin/cacao

druk enter om de standaardwaarde
  • te behouden,



dat is wat ie aangeeft heb ook op een java checksite gecontroleerd en die was ook goed


uw java staat zoals ik al dacht op de openbron java. de sun java staat eronder. deze op default zetten door de pijltjes toets te gebruiken, of het nummer (3) in te toetsen==>enter

Offline Soul-Sing

  • Lid
Enfin, hoe dan ook, de "storing" komt volgens mij, omdat je via kunst- en vliegwerk probeert om onder de regiobeperking van Hulu uit te komen. Op zich goed geprobeerd, want die regiobeperking is natuurlijk waanzin.

Maar de trucs die je gebruikt, roepen wel hun eigen fouten op. Kunst- en vliegwerk, gepaard met houtje-touwtje-oplossingen, blijft natuurlijk altijd behelpen. Dit gaat je niet lukken zo, denk ik.

via een torrelay is de site te benaderen. echter te traag voor streaming/etc. dan moet je dus tor geinstalleerd hebben met privoxy en vidalia....

Offline Tom

  • Lid
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.