Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Update Firefox  (gelezen 409 keer)

Offline yJi

  • Lid
[Opgelost] Update Firefox
« Gepost op: 2013/06/27, 08:46:08 »
Sinds de laatste update vanmorgen van Mozilla Firefox, werkt bij mij de menubalk met,
Bestand ed. erin, niet meer bij mij.

Hebben meer dat onder Firefox?, en wat is daar aan te doen om het op te lossen?
Want Google zo aangeprijst door vele anderen gebruik ik ook zo weinig tot nooit meer. Google sluist dat door naar verdachte instanties lees anders ook het verhaal op Ixquick/Startpage maar eens.

https://www.ixquick.com/ned/prism-program-revealed.html
« Laatst bewerkt op: 2013/06/30, 01:01:00 door yJi »
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Update Firefox
« Reactie #1 Gepost op: 2013/06/27, 09:03:19 »
www.duckduckgo.com

Anders zoek je  daar eerst eens mee ;)

Maar welke versie gebruik je, welke desktopomgeving.... Meer info dus :)

Offline yJi

  • Lid
Re: Update Firefox
« Reactie #2 Gepost op: 2013/06/27, 10:02:19 »
www.duckduckgo.com

Anders zoek je  daar eerst eens mee ;)

Maar welke versie gebruik je, welke desktopomgeving.... Meer info dus :)

Dat is toch volgens mij geen oplossing voor het huidige probleem in Mozilla Firefox's laatste versie hoor en dat zoeken in Ixquick kan nog wel hoor  ;)
Dit zal wel versie 21 zijn...van Firefox, of misschien zelfs al versie 22, ik kan dat niet meer zien immers, die balk laat zich NU niet meer openen.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: Update Firefox
« Reactie #3 Gepost op: 2013/06/27, 10:11:47 »
Dit is gemakkelijk op te lossen door simpelweg de oude Menubalk te verwijderen, dan komt de nieuwe knop rechts in het scherm tevoorschijn.

Even zoeken in Ixquick gaf me deze oplossing.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline Tom

  • Lid
Re: Update Firefox
« Reactie #4 Gepost op: 2013/06/27, 13:16:22 »
Of op een vrije plaats in de navigatie rechts klikken en kijken of menu aangevinkt is.

Maar oké het is opgelost lees ik.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.