Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: gnome-alsamixer  (gelezen 273 keer)

Offline xantippe

  • Lid
gnome-alsamixer
« Gepost op: 2013/07/09, 10:19:09 »
Ik heb een bugmelding op launchpad over gnome-alsamixer. Ik gebruik dit om line audio in te kunnen stellen voor tvtime.

De melding was alsvolgt:
=====================================================
Working under UBUNTU 13.04
I need gnome-alsamixer to activate line audio for tvtime television viewer.
After starting gnome-alsamixer (before I start TVTime) I got UBUNTU bug warnings as attached Screenshot.

How can I send the error report "to help fix this problem"
As you see in the Screenshot you ask me to send the report but I don't know how.

(I have more screenshots but I don't know how to send more than 1 screenshot via Launchpad.)

Thanks
=====================================================
Omdat Launchpad geen reactie geeft probeer ik het via het forum.
mijn vraag is het volgende:

a. Ik heb een screendump bij gevoegd. Als ik gnome-alsamixer start crasht het programma en krijg ik een foumelding op het scherm als weergegeven  in de screendump. In de foutmelding wordt gevraagd of ik de foutmelding wil aanmelden. Maar ik weet niet hoe je dat kunt doen.
Je kunt nergens op klikken om dat te doen. Bij de privacy instellingen heb ik de mogelijkheid va foutmeldingen wel vrijgegeven.
Dus heb ik dit aangemeld via Launchpad (bug #1197345).

b.Heeft iemand ervaring met gnome-alsamixer onder 13.04? Tot nu toe kon ik onder alle UBUNTU versies deze mixer gebruiken.

c.Weet iemand of er een andere mixer is om voor tvtime lineaudio werkende te krijgen?

Alvast dank

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Re: gnome-alsamixer
« Reactie #1 Gepost op: 2013/07/09, 12:23:10 »
Klik eens op Show details, en post de uitkomst hier.