Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Degelijke printer  (gelezen 2389 keer)

Offline aartje

  • Lid
Re: Degelijke printer
« Reactie #25 Gepost op: 2015/02/14, 12:00:57 »
Sorry, de mensen die de printer willen printen sporadisch, ze hebben geen
behoefte aan kleur en willen er geen gezeur mee hebben. Nou, dan is er maar
één conclusie, neem een simpele Zwart wit laserprinter. Mijn voorkeur gaat
(en die heb ik nu al een tijdje): Samsung 2825ND (http://www.kieskeurig.nl/search?q=2825nd)

Er zit een cartridge voor 1200 pagina's in, maar je kan ze ook voor 3000 kopen. Neem
dan wel een originele en geen huismerk!

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: Degelijke printer
« Reactie #26 Gepost op: 2015/02/14, 12:38:53 »
klopt maar bij deze cartidges kunnen de inktkanaaltjes niet verstoppen. doe dit al jaren zonder knoeien. maar je moet wel de juiste printer hebben
heb je het al geprobeerd met een doekje met lauw warm water?. werkt vaak ook.
Tsja, heb ik (altijd ik, haha) natuurlijk de pech gehad dat ik nét die cartridges heb die altijd verstopten. Die truc met lauw water, breek me de bek niet open (excuses le mot), tot in het eindeloze toe, geen effect. Maar blijkbaar hebben anderen meer succes als ik nooit gehad heb.....
(your mileage may vary, blijkt wel weer)

Re: Degelijke printer
« Reactie #27 Gepost op: 2015/02/14, 21:40:30 »
Ik vind HP-inkt niet zo duur. 24,95 voor alledrie de kleuren in XL-grootte en die gaan een behoorlijke tijd mee. Zwart is 11,95 normaal of 16,95 XL.

Het is maar net wat je zelf 'duur' vindt maar ik vind dat persoonlijk vrij goedkoop. Althans, laat ik het zo zeggen: het is ooit duurder geweest (geldt voor elk merk!) dus vind het behoorlijk meevallen. En anders kun je inderdaad, zoals @femke98 zegt, na laten vullen.

Ik heb onlangs inkt gekocht voor een Brother, een printer met 4 losse cartridges.
Ik kon een dubbelpakket krijgen , 10 cartridges (4 keer zwart) voor €13.. En in de zwarte zit 26ml!

Behoorlijk verschil met HP imho.