Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine  (gelezen 5868 keer)

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Gepost op: 2016/05/25, 08:47:33 »
Via Full Circle Magazine: Officiële Ubuntu stickers met korting bij het welbekende Unixstickers:
Voorbeelden, zoals dit voor mij nieuwe ontwerp:



Leuk! Ik ga zelf ook weer eens creatief bezig.

Voor de Xubuntu en Lubuntu fans (waaronder ondergetekende) echter niks te vinden :D. Dus maak je ze dan gewoon zelf. Koop een paar velletjes zelfklevend fotopapier bij 123ink of cheapo fotopapier met een tube Lero fotolijm bij Action, grijp de schaar en een breekmesje. Dan even lekker Crea Bea aan de gang en je hebt wat moois op je PC met mijn eigen stickers. Laat zien waamee je werkt!  Gooi dat **** stickertje van je PC of laptop of plak hem er minstens náást (bij duel boot). Want die stickers heb ik via dit Forum al eerder gedeeld:

Xubuntu-Lubuntu-stickers

Printen op A6 papier! Je kan natuurlijk ook een vel papier in vieren knippen of beter even snijden met een breekmes. Op A4 ontwerpen krijg je met één vel uit je printer zo heel erg veel stickertjes, hè? Vandaar dat ik ze op A6 maak, een kwart vel dus.

Ik moet ook nog dezelfde stickers hebben voor Ubuntu zelf, maar die moet ik dan voor eventuele gegadigen opnieuw in mijn Dropbox zetten.

Nou, ik zie de teller op Bitly wel weer omhoog vliegen :D Veel plezier ermee!

Just

PS: stickers verwijderen doe je met de haarfohn van je partner. Het gaat er gewoon om dat je de lijm warm maakt. Hopeloze vrijgezellen pakken bloedheet water, washandje er in en dan het washandje in een boterhamzakje ... .

Succes!

Just Vecht

GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Reactie #1 Gepost op: 2016/05/25, 09:25:52 »
Hai Just,

Leuk initiatief.
Ik draai hier Linux Mint, die hebben ook een mooi logo. Lijkt me inderdaad prima om daarvan stickers op mijn pc's te plakken.
Maar dan wel van die glimmende natuurlijk.
Met al die verschillende distributies hier op één pc, kan ik trouwens wel blijven plakken :-).

Binnenkort hoop ik mijn eerste laptop voor vrienden met Linux te leveren.. 't Zou heel leuk zijn als ik daar dan óók een stickertje bij kan leveren.

--- offtopic ---
Die tip van stickers verwijderen met een föhn (van mijn partner  ????? tss het moet niet gekker worden hier he.. er zijn in linuxland ook vrouwen hoor),
maar goed, die tip kende ik nog niet. Ga ik proberen.

Ik verwijder lijmresten met wasbenzine of als ik echt eventjes high wil worden, thinner. Maar dan sterven er altijd een paar hersencellen af, dat zijn zo van die bijwerkingen.. Maarja, als ik die vrijgezel was en moest kiezen tussen dat hete washandje met brandwonden of thinner, dan zou ik denk ik voor die laatste gaan, ruikt lekkerder.
Ken je Inkscape al? Vectortekenprogramma. Mijn cursus: 
https://cursusinkscape.nl

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Reactie #2 Gepost op: 2016/05/25, 10:45:33 »
Ik heb ook een setje Mintje stickers gemaakt. Ik heb alles maar eens opgezocht en in een gedeeld mapje in Dropbox gezet. Hier is de link: http://bit.ly/x-stickers.

Ubuntu, Xubuntu, Lubuntu, Mint en zelfs Chromium OS (oude meuk inmiddels) plus een tweetal stickers om op de deksel van een Xubuntu laptop te plakken.

Jaja, weer via Bitly. Ik kijk altijd naar de statistieken. Die stickerssets zijn qua aantallen downloads niet bepaald de moeite, al kosten ze niks. Maar goed, ik heb plezier van wat ik zelf plak en ga lekker door.

Groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Reactie #3 Gepost op: 2016/05/25, 11:16:17 »
Dank je Just voor de Mint stickers.

Door het topic over ongewenste upgrades van W10, (zie hier)
bedacht ik ook een tissue doos met Ubuntu logo erop.. Zakdoeken kunnen ook natuurlijk!

Misschien leuk als kadootje her en der? ;-P
Ken je Inkscape al? Vectortekenprogramma. Mijn cursus: 
https://cursusinkscape.nl

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Reactie #4 Gepost op: 2016/05/25, 11:28:11 »
Een doosje met wat tissues of een pakje zakdoeken plus ruimte voor een USB installatiestick?  Dat heb ik eigenlijk al, kwestie van wat andere afbeeldingen plaatsen:



Jaja, nog even ...

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Reactie #5 Gepost op: 2016/05/25, 11:29:36 »
Het is wél een leuk idee trouwens!

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Reactie #6 Gepost op: 2016/05/25, 18:08:09 »
Dank je. t Zou een goed relatiegeschenk zijn, dat doosje met usb stick en een mooie Ubuntu zakdoek.😸
Ken je Inkscape al? Vectortekenprogramma. Mijn cursus: 
https://cursusinkscape.nl

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Unixstickers - 15 % korting via Full Circle Magazine
« Reactie #7 Gepost op: 2016/05/25, 18:12:52 »
Ik zit eerlijk gezegd ook aan een humoristies promotie fimpje te denken rond dat tissue doosje  O0

groet,

Just
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021