Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu  (gelezen 376 keer)

Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Gepost op: 2014/11/17, 18:30:24 »
Na de laatste update van Firefox mis ik de mogelijkheid om via het View-pulldownmenu een AddOns-bar onderaan mijn scherm te vlaten verschijnen.
Ik gebruikte die om mbv ShowIP de IP's vab de sites die ik bezocht in de gaten te houden ivm een onderzoek dat ik doe naar enkele sites.
iemand enig idee hoe ik die optie weer terug kan halen in Firefox (2.27)
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)

Re: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Reactie #1 Gepost op: 2014/11/17, 20:36:38 »
De addons-balk is verwijderd door de Firefox-ontwikkelaars, een paar updates geleden.

Re: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Reactie #2 Gepost op: 2014/11/17, 22:23:55 »
@Vistaus: Bedankt voor de informatie
Jammer, dan ben ik dus genoodzaakt om een oudere versie van Firefox ergens vandaan te toveren en die (onder een andere naam) te installeren om de addons-balk weer terug te krijgen.
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)

Re: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Reactie #3 Gepost op: 2014/11/17, 22:27:12 »
Dat is een zeer, zeer slecht idee. Oudere versies bevatten veiligheidsgaten dus je betn dan niet veilig meer.

Re: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Reactie #4 Gepost op: 2014/11/17, 22:32:00 »
@Vistaus; Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar ik wil die add-ons-bar terug.
Ik overweeg nu de mogelijkheid om uit een oudere versie het stuk code, dat de add-ons-bar mogelijk maakt, te 'plukken' en dat dan in de nieuwere versie te integreren.
Het zal wel een klusje worden dat de nodige tijd en hoofdbrekens vergt, maar dat heb ik beslist over voor de genoemde extra functionaliteit in Firefox
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)

Frederik

  • Gast
Re: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Reactie #5 Gepost op: 2014/11/17, 22:35:56 »
Dat is een zeer, zeer slecht idee. Oudere versies bevatten veiligheidsgaten dus je betn dan niet veilig meer.

Dat is ook maar een theorie. O0

Re: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Reactie #6 Gepost op: 2014/11/18, 11:53:58 »
Dat is een zeer, zeer slecht idee. Oudere versies bevatten veiligheidsgaten dus je betn dan niet veilig meer.

Dat is ook maar een theorie. O0

Nee, dat is een feit.

@Vistaus; Daar heb je natuurlijk wel gelijk in, maar ik wil die add-ons-bar terug.
Ik overweeg nu de mogelijkheid om uit een oudere versie het stuk code, dat de add-ons-bar mogelijk maakt, te 'plukken' en dat dan in de nieuwere versie te integreren.
Het zal wel een klusje worden dat de nodige tijd en hoofdbrekens vergt, maar dat heb ik beslist over voor de genoemde extra functionaliteit in Firefox

Ik vond nog wel dit, misschien dat dat je helpt zonder je hoofd te breken? ;)
https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/the-addon-bar/

Re: Ontbrekende AddOns-bar in Firefox View-pulldownmenu
« Reactie #7 Gepost op: 2014/11/18, 12:21:43 »
@Vistaus
Hartelijk dank. Gelijk geïnstalleerd en het werkt weer als vanouds
:)FINI LE TEMPS DU BOUFFON
Though I'm hardly ever smiling, I think it is hilarious it takes a Fool like me to see the madness of reality :)