Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu komt met community quality assurance-team  (gelezen 1530 keer)

Offline ubby

  • Lid
Ubuntu komt met community quality assurance-team
« Gepost op: 2008/07/18, 15:52:32 »
Het team kent op dit moment al negentien leden maar men is actief op zoek naar meer mensen.
http://www.techzine.nl/nieuws/17094/Ubuntu-komt-met-community-quality-assurance-team.html

Offline Dave

  • Lid
Ubuntu komt met community quality assurance-team
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/18, 16:02:51 »
kreeg er direct vraagtekens bij maar de reacties te lezen was ik niet de enige.
als een extra kan het wel wat toevoegen.

Offline ubby

  • Lid
Ubuntu komt met community quality assurance-team
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/18, 16:10:02 »
Ik vindt het wel een positieve ontwikkeling omdat ze op deze manier de community er nog meer bij betrekken.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Ubuntu komt met community quality assurance-team
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/18, 22:27:35 »
Een extra kwaliteitscontrole kan geen kwaad natuurlijk, zeker niet na alle problemen en probleempjes die de kop opstaken na de release van Hardy.

Offline ubby

  • Lid
Ubuntu komt met community quality assurance-team
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/20, 10:27:00 »
En nu houden ze bij Canonical meer tijd over voor andere dingen.
Na de brainstorm site en nu dit wordt Ubuntu met de dag meer een echt community iets.

Offline HP

  • Lid
Ubuntu komt met community quality assurance-team
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/02, 14:06:41 »
Citaat van: ubby
En nu houden ze bij Canonical meer tijd over voor andere dingen.
Na de brainstorm site en nu dit wordt Ubuntu met de dag meer een echt community iets.
Sorry maar ik vind dat die eer toch echt voor Debian is en zal blijven. Ubuntu is gewoon een produkt dat gesponsord wordt door een commercieel bedrijf, hoe je het ook went of keert. Natuurlijk is Ubuntu geweldig, begrijp me niet verkeerd, maar ik sta zeer sceptisch tegenover de perceptie dat het steeds meer 'voor en door' de gemeenschap is. Ik zou liever zeggen dat dat juist steeds minder wordt... en dat ze daar bij Canonical wat aan proberen te doen met deze actie

Het is in ieder geval beter dan die 500 miljoen die een of ander bedrijf in een kansloos produkt stopt!!!!
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]