Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Automatisch 35 powerpoints samenvoegen in 1 powerpoint  (gelezen 2483 keer)

Offline illya89

  • Lid
Automatisch 35 powerpoints samenvoegen in 1 powerpoint
« Gepost op: 2011/02/21, 20:26:48 »
Hallo,

Ik heb 34 powerpointpresentaties in OpenOffice die ik zou willen samenvoegen in 1 powerpoint.
Kent iemand voor mij een tijdsbesparende oplossing zodat ik deze automatisch kan laten samenvoegen?

Met vriendelijke groeten
Illya Chaltin

Offline chaos7

  • Lid
Re: Automatisch 35 powerpoints samenvoegen in 1 powerpoint
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/22, 06:35:04 »
ff mijn 2 centen.

als je 34 presentaties automatisch wilt samenvoegen krijg je 34 verhalen die door elkaar lopen. elke presentatie is een op zich staand feit, ga je die mengen met anderen trek je het hele verband van die presentatie uit elkaar. wil je ze samenvoegen dan kan je het beste handmatig doen zodat het verhaal overeind blijft.
leven is wat je overkomt terwijl je andere plannen maakt

Offline vanadium

  • Lid
Re: Automatisch 35 powerpoints samenvoegen in 1 powerpoint
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/22, 08:58:49 »
Eigenlijk is het aan illya89 zelf om te beoordelen of samenvoegen relevant is of niet, en in welke mate dat automatisch zou kunnen zijn. Interessante academische vraag in elk geval, maar ik weet ook niet van een mogelijkheid om via de commandolijn in één keer odp presentaties in één bestand te combineren. Met PDFjes zou het gemakkelijk zijn: pdftk *.pdf cat output grotepresentatie.pdf.

In de tijd dat dit topic al loopt, heeft illya89 de 34 presentaties al vele keren handmatig kunnen combineren. Op zich geen zwaar probleem dus, tenzij de noodzaak zich heel regelmatig voordoet. Een beetje googelen, misschien: er bestaan wellicht al allerlei commandolijntooltjes voor open document formaten, en misschien bestaat de mogelijkheid wel.