Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Beryl-compiz  (gelezen 4904 keer)

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Beryl-compiz
« Gepost op: 2007/08/28, 09:36:48 »
Ik heb een aantal dagen geleden ubuntu opnieuw geinstalleerd (omdat ik me windows moest her isntalleren op die computer)

Maar, nu kan ik compiz/fusion nergens meer vinden, en elke bron die ik toevoeg, geeft terug dat de public key niet aanwezig is...

Licht dit aan iets bij mij of zijn er problemen met compiz-fusion? Ik kan ook niet op het forum kijken, en de hele site lijkt het momenteel ook niet te doen?

Ik hoor het graag als iemand dit weet! en sorry als ik het over het hoofd heb gelezen

Beryl-compiz
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/28, 09:47:02 »
Dat je een GPG-Key melding krijgt na het toevoegen van een repo is normaal, je moet dan ook eerst de GPG-Key activeren na het toevoegen van een bron, voordat je update of iets wil installeren.

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Beryl-compiz
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/28, 09:48:58 »
Citaat van: CORVUS_CORAX
Dat je een GPG-Key melding krijgt na het toevoegen van een repo is normaal, je moet dan ook eerst de GPG-Key activeren na het toevoegen van een bron, voordat je update of iets wil installeren.
hmm, oke bij die stap kreeg ik ook een error, ik heb namelijk gewoon de volgende handleiding gevolgd:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=481615&highlight=compiz+fusion

Ik ga het nog is proberen!

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Beryl-compiz
« Reactie #3 Gepost op: 2007/08/28, 09:52:40 »
ik krijg nu de volgende melding:
Het was niet mogelijk om de echtheid van sommige pakketten vast te stellen. Dit kan liggen aan een tijdelijk netwerkprobleem. U kunt het later opnieuw proberen. Hieronder vindt u een lijst met pakketten waarvan de echtheid niet vastgesteld is.
compiz
compiz-core
compiz-gnome
compiz-plugins
libdecoration0

hij blijft ook hangen als ik die key probeer op te vragen in de terminal

Offline #!

  • Lid
    • tuxtopia
Beryl-compiz
« Reactie #4 Gepost op: 2007/08/28, 10:23:45 »
Opgelost! hij ging na een reboot spontaan updaten!
Toch bedankt voor je hulp!