Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hulp gevraagd met Kverbos  (gelezen 562 keer)

Hulp gevraagd met Kverbos
« Gepost op: 2008/05/31, 08:48:25 »
Hallo,


ik ben Els. Ik heb het programma Kverbos gedownload maar ik begrijp maar niet hoe het nu precies werkt. Dat dient toch om werkwoorden te leren in een andere taal, in de een of andere tijd?
Ik kan nu nog geen Spaans, daarom ben ik op zoek naar een programma waar ik bv kan invullen in het Nederlands of Engels "ik werk" en zo nog andere werkwoorden en dat dat programma dat correct vertaalt. Ik zou dat graag voor het Frans en Spaans willen maar geraak niet goed wijs uit Kverbos.

Kan iemand mij helpen?

Alvast heel vriendelijk dank.

Groetjes,

Els

Hulp gevraagd met Kverbos
« Reactie #1 Gepost op: 2008/05/31, 11:06:33 »
Els het pakket zit in Synaptic dus downloaden hoeft niet.
Als je klikt op Bestand kan je de standaard werkwoorden lijst aanklikken, hierna kan je in het vak rechtsboven de vertaling ingeven, dit is raar genoeg in het engels bij mij, je kan voor oplossing kiezen dan wordt automatisch de goede vervoegingen er bij gezet of je doet dit zelf. Ik vind het een beetje vreemd programma. Misschien kan je nog andere woorden lijsten ophalen. Ik zelf gebruik FoxLingo om dingen te vertalen, je kan er ook hele webpagina's mee vertalen, klopt niet helemaal maar genoeg om het te doorgronden. Als je echt alleen werkwoorden en hun vervoegingen wilt leren zou ik zo gauw geen ander programma weten.

respeto bueno,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.