Ik had graag eens willen weten van de personen die zich als steunpunt hebben opgegeven of zij veel aanvragen krijgen voor demonstraties, installaties, installatie CDs, uitleg e.d.
Wat voor vragen krijg je het meest?
Vragen de mensen meestal of je bij hen thuis uitleg kunt komen geven ofwel bij jou thuis?
Graag wat reacties van de steunpunten.
Omdat ik hierop eigenlijk maar 1 respons gekregen had (via dit topic), heb ik 5 personen (vooral beginners) via de steunpuntenkaart gecontacteerd en deze vragen opnieuw gesteld.
Ik heb daarna bijna onmiddellijk van 1 persoon een fatsoenlijk antwoord gekregen, na 1 dag nog een antwoord (dat eigenlijk nergens op sloeg) en de 3 anderen hebben na 1,5 week nog niets van zich laten horen.
Eigenlijk valt me deze respons toch wat tegen. Of is het mogelijk dat sommigen al zo lang een steunpunt zijn en ondertussen hun emailadres veranderd is zodat ze onbewust niet meer bereikbaar zijn?
De reden van mijn interesse is gewoon dat ik me ook als steunpunt zou willen opgeven (als beginner en enkel voor demo en cd's) en ik wilde me eerst vooraf wat informeren maar ik ben er eigenlijk niet zo veel door geholpen.
Ik vind eigenlijk dat als U zich opgeeft als steunpunt men zich hier ook voor moet inzetten. Waarom heb je je anders opgegeven hiervoor.
En als je er door omstandigheden geen tijd meer voor hebt dan kun je beter U laten uitschrijven als steunpunt vind ik.
Maar ja ,wie ben ik, weer een beetje te perfect denk ik. Ik zal er maar niet van wakker liggen.