Teams > Promotie

Geef-het-door-cd

<< < (2/4) > >>

Ronnie:

--- Citaat van: heir4c op 2010/08/04, 21:29:37 ---Is er een officiële site waar het hoesje en eventueel de cd label te downloaden zijn?

--- Einde van citaat ---

Die keer dat ik dit idee bedacht had niet. Toen kon ik alleen 9.10 vinden.

Vistaus:
Jawel hoor, en wel hier: https://wiki.ubuntu.com/DIYMarketing#10.04 LTS artwork

Ronnie:

--- Citaat van: Vistaus op 2010/08/04, 22:29:58 ---Jawel hoor, en wel hier: https://wiki.ubuntu.com/DIYMarketing#10.04 LTS artwork

--- Einde van citaat ---

Even terug gekeken wanneer deze (10.04) geupload zijn, en dat was 25-05-2010, van deze site had ik ook die 9.10 vandaan. Mijn orginele idee stamt al uit 16-05-2010 en toen was idd 10.04 nog niet beschikbaar.

Dussss heeft iemand nog goede ideeen om dit project verder uit te werken of andere ideeen voor een nieuw project?

heir4c:
Ik ga sowieso proberen om cd's te vragen. Maar ik wacht op de punt uitgave. Dit weekend zal ik eens een aanvraag indienen. Heb nog nooit cd's gevraagd maar misschien zet ik mij als steunpunt en daar het een LTS versie is, ga ik proberen er 50 te krijgen. Met een deel ervan zal ik dan eens jouw idee uittesten. Ben normaal volgende week thuis (interim, minder werk) dus tijd om dit uit te werken en ook eens een brainstorm te doen met mijn broer om wat ideeën op te doen voor artwork (waar ik lid van ben maar nog geen bijdrage geleverd heb wegens tijdsgebrek, ontwerpen vraagt nu eenmaal tijd).

Dus we zullen wel zien binnen een paar weken.

Waar zouden ze hun bericht/reacties naar toe moeten zenden? Zelf een email aanmaken en die op "mijn" promotie pakketje zetten, of gaan we ze vragen om iets op het forum te zetten en daarvoor ergens een topic aanmaken speciaal voor die reacties? Zou ook leuk zijn.

Pjotr:

--- Citaat van: heir4c op 2010/08/04, 23:24:57 ---Ik ga sowieso proberen om cd's te vragen. Maar ik wacht op de punt uitgave. Dit weekend zal ik eens een aanvraag indienen.

--- Einde van citaat ---

Ze zullen eerst de oude voorraad 10.04-CD's willen opmaken, denk ik... Beter om met die aanvraag te wachten tot september, dan is de kans groter dat je 10.04.1-CD's krijgt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie