Teams > Promotie

vorderingen reclame materialen voor (Ubuntu) linux.

(1/13) > >>

reekje:
Beste allemaal.

in het volgende topic had ik iedeen over het maken van reclame vor (Ubuntu) Linux.:
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/19915 beginnend op pagina 2
Hier zal ik jullie op de hogte houden van de vorderingen hier in, als andere reclame materialen maken, vinden of oit al gemaakt hebben, kunnen zij hier ok melding van maken.
Het gaat hier om algemene Linux en eventueel Ubuntu reclame.

vanavond een achtergrond gemaakt, een poolandschap, dat in diverse uitingen gebruikt kan, gaat worden.

Zodra ik het af heb zal ik het ergens online zetten, en er een link naar plaatsen.
Ik hop het morgen af te krijgen.

reekje

Double12:
Echt goed waar je mee bezig bent!
Volgens mij moeten we het niet hebben van spotjes waar wij de media voor moeten betalen, maar meer dingen van uit de community, die wij zelf uitprinten en doorgeven aan anderen.

Ik had bijvoorbeeld al en boekenlegger gemaakt met Ubuntu/Kubuntu/Xubuntu erop! En verder heb ik XFCE-briefpapier gemaakt ;)

reekje:
Maak van dat briefpapier een tamplate, en zet die online, je persponlijke gegevens even vervangen door template teksten, en dan dat template bestand op internet, zodat anderen het ook kunnen gebruiken.
Dat kan ook met die boekenleggers, die kan je ook ter download aanbieden, bijvoorbeeld als een pdfje.

dat ga ik straks met mijn dingen ook doen als ze af zijn, ook zet ik de source online, samen met het senario ingeval van de filmpjes.
en in een aantal dingen ook een soort making off artikelen, in zo verre ik nog weet hoe ik bepaalde dingen heb gemaakt.

en dat alles bied ik dan aan onder een creatief http://www.creativecommons.nl/ licentie
die toe staat dat commerciƫle bladen en media het gebruiken, en dat bijvoorbeeld computer bedrijven die linux pc's verkopen de andere kant van een flyer voor hun aanbiedingen kunnen gebruiken.

dat is CC at  dus met andere worden alleen naamvermeldingen en bron vermelding zijn verplicht.

reekje

Double12:
Dat briefpapier is al een template: een .ott-bestand. Misschien is briefpapier een te groot woord: er staat alleen onderaan een soort XFCE-"banner".
Wat bedoel je precies met template-teksten?

Waar kun je goed bestanden uploaden?

reekje:
Bijvorbeeld dit:

naam
woonplaast
adres
postcode
tekefoonnummer
e mail
uw lidnummer

dit is een voorbeeld van het adres blokje

reekje