Teams > Promotie

Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)

<< < (2/34) > >>

glupper68:
zo zie je maar, blijf reageren svp  :cool:

joseph:

--- Citaat van: Linusbtu ---Begon ik even te denken dat er hier in de buurt echt nog geen Ubuntu gebruikers zijn. We blijven hier toch vaak achtergebleven gebied hè.
--- Einde van citaat ---
Tja af en toe vraag je je af.
Als de rechtstreekse verbindingen met Nederland worden afgevoerd en vervangen door één veel duurdere toltunnel staan ze (terecht) op hun achterste benen (zij het maar even om zich daarna heel braaf en alleen wat morrend, zie je wel dat we toch niet bij Nederland horen want zoiets zou nooit lukken in de Randstad, er lijdzaam bij neer te leggen).
Maar ze staan geen seconde stil bij de windowsbelasting die ze bij iedere computer opgedrongen krijgen voor iets dat zo goed als gratis en zelfs op veel punten beter beschikbaar is ??:O??

Ben benieuwd hoeveel "vrijdenkers" er nog rondhuppelen in het Zeeuwse-land (en wat mij betreft alle Vlaanderse delen) om dit idee van een "Luctor et Emergo"-Ubuntu/Linux-clubje van de grond te krijgen :cool:.

Ron:

--- Citaat van: Linusbtu ---maar, ook door het feit dat er (zo lijkt het toch) in Zeeland en zeker in: Zeeuws-Vlaanderen tot nu toe niemand lijkt te zijn die een echte Ubuntu gebruiker kan en/of wil worden genoemd. Als ik het mis heb hoor ik dat graag.
--- Einde van citaat ---
Tholen hoort toch echt bij Zeeland hoor :lol:

glupper68:
hahha Bassie zo ken ik je weer :mad

Reno2:
Ok, dat  is vermoedelijk, zeker om te beginnen een beter uitgangspunt:
Ubuntu(Linux)Gebruikersgroep Zeeland. En dan zien hoeveel geïnteresseerden er waar wonnen.  En aan de hand van die gegevens kijken wat de meest realistische mogelijkheden zijn.

Op het punt:  -Mensen met (liefst veel) kennis over de meerdere facetten van het (Linux)Ubuntu Systeem. En die mogen (denk ik) inderdaad ook niet missen in de Ubuntu(Linux)Gebruikersgroep Zeeland. Echter, vermoed ik dat die natuurlijk doodsbang zullen zijn plat gemaild en/of gebeld te zullen worden door alle andere (minder ervaren) leden.
 Mijn ervaring tot nu toe. Is dan ook dat de meest ervaren gebruikers ook niet erg geïnteresseerd zullen zijn om deel te nemen aan het hele “mail-telefoonlijst  idee. (Hopelijk heb ik het hier fout).  Maar, hoe meer deelnemers hoe meer kennis in huis.  
 Misschien is het een optie om bij verschillende bijeenkomsten Sprekers uit te nodigen. Bijvoorbeeld iemand van een bedrijf dat met Ubuntu(Linux) werk.
Of of iemand die Ubuntu(Linux) cursussen geeft.???  Ook sluit ik sponsoring niet uit als de Ubuntu(Linux)GebruikersgroepZeeland>  (ULGZ) meer bekendheid krijgt.  
 Bedankt voor de reacties zo ver.  

Vooral niet stoppen nu :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie