Teams > Promotie

Ubuntu Linux GebruikersGroep Zeeland (in Oprichting)

<< < (34/34)

Daniel Trapman:
Ik woon momenteel in Nieuw- en Sint Joosland (gemeente Middelburg) en verhuis waarschijnlijk binnenkort naar Vlissingen. Ik ben zelf (nog) niet in het bezit van een auto dus als het niet te ver is zou ik ook kunnen komen (met de trein oid) Mijn MSN staat ook in mijn profiel.

nilix:
Hello

Ik ben benieuwt of er nog een linux of debian of ubuntu gebruikers groep is opgericht.

Zo ja wil ik er graag lid van worden waar is de website als iemand die weet voor me  :D

Ik zelf ben al meer dan 10 jaar linux gebruikers  voornamelijk debian maar oo ubuntu en de varianten er van.
organiseer ook  voor het 10 jaar nu lanparty´s die op linux servers draaien.  draai thuis een linux sever en 2 online servers voor de verhuur.

Het lijkt me leuk weer eens wat linux gebruikers in zeeuws vlaanderen te vinden of  zeeland.

Mocht iemand wat meer weten of de gebruikers linux in zeeuws/vlaandereren of  het nog willen oprichten er van hoor ik het graag
groetjes nilix

mijn msn Microsoft@my.nilix.net
icq 32679656

Ron:
Bij mij is niets bekend.

groeten vanaf Tholen :lol:

Dave:
aan "de overkant" is eens een samenkomst in een cafe geweest.
Hier in Zeeuws Vlaanderen is het niet meer op gang gekomen na ziekenhuisopname van de initiatiefnemer.

RobinAJ:
Gebruikersgroep is misschien een wat groot woord maar hier op de computerclub De Sasse Vrienden in Sas van Gent (Zeeuws-Vlaanderen) zit een deel van de leden op Ubuntu of ander linux-vorm. Club heeft internet en komt elke 14 dagen samen. Misschien interessant voor de linux-liefhebbers uit de buurt (niet per-se Ubuntu, wel voorkeur).
Momenteel zitten er varianten van Windows, Ubuntu en Mandriva. Soms een flap met iets anders of experiment. Zelf gebruik ik vooral Eeebuntu op de flap.
Kijk voor meer info op www.desassevrienden.nl

Gr.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie