Hallo,
sinds een paar weken heb ik enkele probleempjes met Firefox. Het eerste dat is gekomen was het feit dat ik niet kan rechtsklikken (venstertje verschijnt en gaat direct weer weg) op een link. Dit gebruik ik bijvoorbeeld om foto's op te slaan of een link te openen in een nieuw tabblad. En daarnaast als ik bijvoorbeeld in de adresbalk "goo" intyp, komt er normaal een menu waar ik dan op google.be kan klikken, dit menu komt ook door op het pijltje in de adresbalk te klikken, maar hierbij is dus hetzelfde als bij het rechtsklikken.
Een tweede, minder belangrijk probleem is dat mijn symbooltjes voor 'pagina vernieuwen' en 'het laden van een pagina stoppen' ineens zijn veranderd (screenshot in bijlage). Dit is een voorbeeld van hoe het volgens mij zou moeten zijn: http://2.bp.blogspot.com/-5zSCcHw_REQ/TneaAmLsscI/AAAAAAAACiI/eSL84nPaGu4/s1600/firefox9alpha_ubuntu.png EDIT: Ik heb net updates geïnstalleerd op Ubuntu 11.04 (desktop) en hierop zijn die symbolen ook anders, dus misschien is dit gewoon een update van Firefox. Vond de vorige symbolen toch een stuk mooier!
Hier op het forum vond ik nog niemand met deze problemen, dus vandaar dit topic.
Ik werk dus met Firefox 9.0.1, Ubuntu 11.10 en dit alles op een netbookje.
Alvast bedankt!