Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bijgewerkte Steunpuntenkaart  (gelezen 16264 keer)

Offline JanClaeys

  • Lid
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #50 Gepost op: 2010/02/15, 06:01:46 »
Hopelijk blijven die 3 onderstaande keuzemogelijkheden ter beschikking op de Belgische kaart want die mis ik op de Nederlandse kaart en daarom zet ik me er voorlopig ook niet terug op.

Waar vind ik
 - een gratis Ubuntu-installatieset
 - een gratis Ubuntu-demonstratie
 - gratis hulp bij mijn eerste installatie
Zie: https://launchpad.net/support.points.map/+milestone/0.1 ;)

Het is zelfs de bedoeling dat er meer dergelijke engagementen toegevoegd kunnen worden, bijvoorbeeld of je wil meehelpen aan activiteiten van ubuntu-be (vb. standen op beurzen, op FOSDEM, tijdens release parties, ...).
Jan Claeys
Ubuntu-nl IRC team - Ubuntu-be LoCoTeam Contact

Offline JanClaeys

  • Lid
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #51 Gepost op: 2010/02/15, 06:08:17 »
http://map.ubuntu-be.org/

Je kunt je daar 100 keer registreren dan krijg je 100 keer een valid bericht , dus de boom in.
Kan je even uitleggen wat je bedoelt?  (De code achter die site zal vervangen worden, dus tenzij er serieuze bugs zijn wordt die niet meer aangepast.)
Jan Claeys
Ubuntu-nl IRC team - Ubuntu-be LoCoTeam Contact

Offline Tom

  • Lid
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #52 Gepost op: 2010/02/15, 11:15:28 »
http://map.ubuntu-be.org/

Je kunt je daar 100 keer registreren dan krijg je 100 keer een valid bericht , dus de boom in.
Kan je even uitleggen wat je bedoelt?  (De code achter die site zal vervangen worden, dus tenzij er serieuze bugs zijn wordt die niet meer aangepast.)
Heb nu tegen mijn wil mijn GSM nummer ingevuld , nu kwam er geen valid bericht.
Nu wacht ik op de Mail die ze mij gaan sturen met verdere instructies.

Gefiliciteerd wanda, je bent nu geregistreerd als Ubuntu-steunpunt. < ontvangen via mail na aanklik van de regel. (inclusief schrijf foutje)
« Laatst bewerkt op: 2010/02/15, 11:30:26 door Wanda »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline nomko

  • Lid
    • Ubuntu Linux Gebruiker Site
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #53 Gepost op: 2010/02/15, 12:34:56 »
Chris, als ik op die link klik waar je de steunpuntenkaart van NL ziet, dan hebben we ook 2 steunpunten in de Noordzee! Vraag me af wie dat zou zijn?? Spongebob en Meneer Octo misschien??  XD

Moderator Edit: quote verwijderd, heeft niets met het bovenstaande te maken.
« Laatst bewerkt op: 2010/02/15, 14:51:37 door Ron »
Handige site voor de Ubuntu gebruiker:
https://sites.google.com/site/ubuntulinuxgebruiker
-------------------------
https://www.dropbox.com/referrals/NTQ4MzUwNDc5
-------------------------
Linux user number 515471
----------------------

DarkEra

  • Gast
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #54 Gepost op: 2010/02/15, 13:28:06 »
Er zijn er wel meerdere die in de zee geplant zijn waaronder ook een steunpunt met de naam eventteam ergens tussen Calais en Dover in. Meestal zijn het mensen die of leuk menen te zijn of juist steunpunt willen zijn maar hun exacte woonplaats niet willen aangeven. Hadden ze geen steunpunt moeten worden imho. :)

Het kan ook zo zijn dat het om fout gaat, bug. Maar dat betwijfel ik.

Offline SWAT

  • Administrator
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #55 Gepost op: 2010/02/15, 19:10:41 »
Constructieve opmerkingen zijn altijd welkom en wij zijn de moeilijksten niet. We reviseren nu al de besluiten die genomen zijn, wat meer dan redelijk is. Blijf dus vooral beleefd in je uitingen en blijf constructief. Het staat iedereen altijd vrij om pro-actief deel te nemen aan Ubuntu-NL.

We zijn van plan om onderstaande in te voeren:

* Wanneer iemand 12 maanden niet inlogd op het forum, wordt deze van de kaart gehaald.
* 30 Dagen en 7 dagen voordat je steunpunt-status gedeactiveerd wordt, krijg je een mailtje dat je dit kunt voorkomen door even in het loggen op het forum en daarna zit je weer 12 maanden goed.
* Elk jaar krijgen alle steunpunten een e-mail waarin staat of ze willen controleren of ze nog steeds steunpunt willen zijn, omdat ze nog steeds als steunpunt op de kaart staan.

P.S. [knip] loop even niet zo te trollen. Dit is tevens de laatste keer dat jij aandacht van mij zult krijgen, want dat verdient een trol niet.

Mod edit:Niet op de persoon spelen a.u.b., dit is volgens de forumregels niet toegestaan!

« Laatst bewerkt op: 2010/02/15, 20:51:46 door Wanda »

Offline Jan E.

  • Lid
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #56 Gepost op: 2010/02/15, 20:03:56 »
@ SWAT: Dit vind ik redelijk klinken. Waarom hebben jullie dit niet eerder verzonnen, bij voorkeur voor dat jullie de hele kaart vernaggelden? Je had kunnen voorzien dat er kabaal zou komen als je rücksichtlos zo'n wipe-actie uitvoert. En dan snap ik heus dat je (="het bestuur") je besluit verdedigd, maar wat dan vervolgens fout gaat, is dat mensen die tegengas geven allerlei dingen verweten worden. Da's niet zo handig, want je toont er de zwakte van je eigen redenering mee aan.

en verder: als je nou eens minder reageert op figuren als [knip], dan beleeft die er een stuk minder lol aan en houdt hij er wel mee op. Want het is gewoon grappig om te zien, dat jullie als door een wesp gestoken reageren op zijn berichtjes, terwijl hij gewoon wat zit te narren. Ik kan me voorstellen dat die jongen daar lol aan heeft.

Mod edit:Niet op de persoon spelen a.u.b., dit is volgens de forumregels niet toegestaan!

« Laatst bewerkt op: 2010/02/15, 20:52:37 door Wanda »


Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #57 Gepost op: 2010/02/15, 22:28:04 »
Waarom ben ik het enige steunpunt in het noorden van Nederland?

Offline Tom

  • Lid
Re: Bijgewerkte Steunpuntenkaart
« Reactie #58 Gepost op: 2010/02/15, 22:35:53 »
Als zich verder niemand uit het hoge Noorden van Nederland aan meld  .... ja simpel toch.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.