Teams > Artwork

Twitter-header voor Ubuntu-NL: wie wil er één maken?

<< < (12/12)

markba:

--- Citaat van: Vistaus op 2014/05/24, 11:41:10 ---Maar nu zit er zoveel witruimte aan de linkerkant dat het een kwart van mijn scherm inneemt. Dat lijkt me toch niet de bedoeling... (ik vind dat althans niet zo prettig)

--- Einde van citaat ---
Ik zie niet wat je bedoelt, ook niet op een breedbeeldscherm, 1920 pixels (zie de bijlage).

Bovendien lijkt me al helemaal niet de bedoeling dat er letters wegvallen. Dat staat zooooo knullig.

Frederik:
Hoe dan ook, ik vind het een mooi strak logo, ook al Twitter en Facebook ik niet.

Vistaus:

--- Citaat van: markba op 2014/05/24, 11:54:50 ---
--- Citaat van: Vistaus op 2014/05/24, 11:41:10 ---Maar nu zit er zoveel witruimte aan de linkerkant dat het een kwart van mijn scherm inneemt. Dat lijkt me toch niet de bedoeling... (ik vind dat althans niet zo prettig)

--- Einde van citaat ---
Ik zie niet wat je bedoelt, ook niet op een breedbeeldscherm, 1920 pixels (zie de bijlage).

Bovendien lijkt me al helemaal niet de bedoeling dat er letters wegvallen. Dat staat zooooo knullig.

--- Einde van citaat ---

Ik zeg niet dat het goed is dat er letters wegvallen, maar ik zie veel witruimte op 1920x1080 met jouw versie. Misschien kun je aan de linkerkant iets wit eraf halen? Dan plaats ik hem daarna in de plaats van de huidige.

markba:

--- Citaat van: Vistaus op 2014/05/24, 13:06:32 ---
--- Citaat van: markba op 2014/05/24, 11:54:50 ---
--- Citaat van: Vistaus op 2014/05/24, 11:41:10 ---Maar nu zit er zoveel witruimte aan de linkerkant dat het een kwart van mijn scherm inneemt. Dat lijkt me toch niet de bedoeling... (ik vind dat althans niet zo prettig)

--- Einde van citaat ---
Ik zie niet wat je bedoelt, ook niet op een breedbeeldscherm, 1920 pixels (zie de bijlage).

Bovendien lijkt me al helemaal niet de bedoeling dat er letters wegvallen. Dat staat zooooo knullig.

--- Einde van citaat ---

Ik zeg niet dat het goed is dat er letters wegvallen, maar ik zie veel witruimte op 1920x1080 met jouw versie. Misschien kun je aan de linkerkant iets wit eraf halen? Dan plaats ik hem daarna in de plaats van de huidige.

--- Einde van citaat ---
Niet dat ik het niet wil doen of zo, maar het lijkt me handiger als je het zelf even doet. Ik heb namelijk niet het origineel aangepast (de svg) + ik kan niet kijken hoe het ingepast kan worden bij het Ubuntu-nl account. Verder wel prima dat je er open voor staat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie