Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Netbook met Ubuntu  (gelezen 748 keer)

Netbook met Ubuntu
« Gepost op: 2012/02/19, 16:35:55 »
Goeie middag mensen,

Ik ben op zoek naar een netbook waarbij je het scharnier om kan draaien en het een tablet word, gelieve met een pen, ik heb namelijk net Ubuntu met Gnome 3.0 net op mijn desktop gezet en gelijk springt mij te binnen hoe perfect dit zou werken met een tablet, ik kan namelijk nergens eentje vinden, en bij mijn locale computer winkel kan ik ook niets vinden. Gelieve eentje tussen de 500 en 600 euro.

Alvast bedankt voor de hulp.

Offline koos4401

  • Lid
Re: Netbook met Ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2012/02/19, 17:07:17 »
Zoiets dus:http://www.brighthub.com/computing/hardware/articles/111953.aspx maar dan voor/met Ubuntu?

Helaas staat helemaal onderaan nog een waarschuwing:
Citaat
Final Thoughts

One thing to remember is that none of these devices should in any way, shape or form be considered high end. While they might run Windows 7, these netbook/tablet computers are suitable only for browsing the web and light office tasks. Image, sound and video editing, gaming and other processor heavy tasks are definitely not for these computers, which are more suited to portable computing rather than intensive computing.
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523

Re: Netbook met Ubuntu
« Reactie #2 Gepost op: 2012/02/19, 19:29:52 »
Ja inderdaad zoiets, alleen wil ik er wel wat op muziek willen kunnen luisteren, een filmpje ofzo. Maar ik wil hem eigenlijk gebruiken voor image editing en muziek editen on-the-go. Maar ja, iets in die richting, samen met Ubuntu en Gnome 3.0 zal het perfect werken.

Offline koos4401

  • Lid
Re: Netbook met Ubuntu
« Reactie #3 Gepost op: 2012/02/19, 20:26:52 »
Ik denk dat zulks niet gaat lukken, gezien de opgegeven beperking.
Op 27-okt-2009 om 08.20 GMT geregistreerd als gebruiker nr.: 498523