Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Releaseparty Raring Ringtail  (gelezen 3489 keer)

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Releaseparty Raring Ringtail
« Gepost op: 2013/04/10, 22:28:28 »
Na mijn erg positieve ervaring met de releaseparty voor Quantal in Gouda zie ik al helemaal uit naar zoiets voor Raring Ringtail. Gouda was lekker dichtbij.

Groningen is mij ook best, maar dan wel graag een limo met slaapbank && wifi voor heen en terug. Voor de (linux) laptop zorg ik dan zelf wel.  =D

Alle gekheid op een stokje, Al wat bekend voor de regio West? Ik ben absoluut niet van het niveau van de sprekers in Gouda destijds. Eerder erg andersom. Maar desgewenst wil ik wel laten zien wat ik met video-editing of fotobewerking voor elkaar weet te krijgen. Gewoon puur praktisch werk. Ik ben nou al weer een stuk meer op leeftijd, maar voor een groep spreken heb ik veel gedaan. Tot een erg grote groep Japanners aan toe.

Weet je: als je iets uitlegt leer je er zelf meestal meer van dan de luisteraars!

met vriendelijke groeten,

Just Vecht
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Releaseparty Raring Ringtail
« Reactie #1 Gepost op: 2013/04/25, 09:08:10 »
Doodse stilte hier. Jammer dan.

Vandaag komt die Raring uit, als ik het allemaal juist heb. Nou ben ik erg bezet met andere klussen. Maar ik denk toch dat ik dit weekend overstap op een rustig moment. Eerst maar op de Desktop.

Aan beta's kom ik nooit toe. Dus ik ben erg benieuwd wat ik ga meemaken. De overzichten met vernieuwingen zijn veelbelovend.

met vriendelijke groeten,

Just Vecht
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Re: Releaseparty Raring Ringtail
« Reactie #2 Gepost op: 2013/04/25, 14:48:40 »
Ja, het is jammer dat er weinig animo voor lijkt, ik had dolgraag net als bijna altijd weer meegeholpen met de RP...