Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Systemtray weg na gedoe met superkaramba - KUBUNTU  (gelezen 686 keer)

Piwi

  • Gast
Systemtray weg na gedoe met superkaramba - KUBUNTU
« Gepost op: 2008/08/13, 22:51:31 »
Vanavond ben ik even bezig geweest om wat leuke widgets op mijn bureaublad te zetten. Echter na een tijdje is de systemtray uit de werkbalk verdwenen en ik kan hem niet terug krijgen. Heeft iemand enig idee?

Piwi

  • Gast
Systemtray weg na gedoe met superkaramba - KUBUNTU
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/14, 18:39:57 »
Ik zie dat er niet echt veel reactie op komt. Ik denk dat ik het wel kan oplossen door KDE 3.5 volledig te verwijderen en de instellingen weg te gooien (purge?) en daarna opnieuw te installeren. Heeft iemand enig idee hoe ik dat het beste kan doen, welke pakketten ik dan moet verwijderen?

Piwi

  • Gast
Systemtray weg na gedoe met superkaramba - KUBUNTU
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/14, 19:55:14 »
Na wat geprobeerd te hebben heb ik kubuntu 8.04 opnieuw geinstalleerd, maar aangezien ik een aparte home partitite heb zijn al mijn instellingen er nog.. iemand tips?

Offline kihid

  • Lid
Systemtray weg na gedoe met superkaramba - KUBUNTU
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/15, 16:28:36 »
Citaat van: Piwi
Na wat geprobeerd te hebben heb ik kubuntu 8.04 opnieuw geinstalleerd, maar aangezien ik een aparte home partitite heb zijn al mijn instellingen er nog.. iemand tips?
Al je verborgen bestanden, dus /.bestand (als voorbeeld) als root zijnde deleten en daarna opnieuw installeren.
Daarna moet je dus alles opnieuw instellen en heb je een echte clean install.
OS: Lubuntu 22.04.2 64 bit  and Mageia 8 64bit Registered Linux User #450631
Never trust an operating system you don't have sources for.