Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ipod nano - problemen met overzetten liedjes  (gelezen 623 keer)

Offline JustMe_

  • Lid
Ipod nano - problemen met overzetten liedjes
« Gepost op: 2012/10/30, 16:40:35 »
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met het overzetten van muziek naar mijn IPod Nano (16GB, 6de generatie).  Ik heb al via drie verschillende programma's (Banshee-muziekspeler, Rhythbox muziekspeler en gtkpod IPod manager) geprobeerd de muziekbibliotheek te synchroniseren met mijn IPod. Dit lijkt altijd te lukken, volgens het programma staan de liedjes op mijn IPod en het lukt me ook om ze dan op de computer af te spelen.
Het probleem doet zich voor wanneer ik mijn IPod loskoppel van de computer. De liedjes die ik er heb opgezet kan ik dan namelijk niet meer terugvinden op mijn IPod. Alleen de liedjes die ik via iTunes via een andere computer er heb opgezet blijven er opstaan.

Ondertussen heb ik nog wat zitten zoeken in de bestanden op mijn IPod via de computer. En als ik op 'eigenschappen' klik bij mijn IPod, krijg ik te zien dat ik zogezegd al 5,7GB gebruikt heb, terwijl er amper 100 liedjes op staan (die liedjes die ik daarvoor via iTunes er op had gezet). Als ik via Rhythmbox muziekspeler de eigenschappen van mijn IPod open, staat er dat 1,0GB ingenomen wordt door 'muziek', en 4,7GB door 'andere'.
Ik ga er dus vanuit dat ik al die keren dat ik probeerde die liedjes op mijn IPod te zetten deze zijn belandt bij mijn 'andere bestanden'.

Mijn vraag is nu hoe ik deze bestanden terug af mijn IPod krijg, en hoe ik wel op de juiste manier mijn IPod kan synchroniseren. Ik zit er echt al een maand mee te klungelen, en ik zou graag mijn nieuwe IPod eindelijk eens kunnen gebruiken.

Alvast bedankt!