Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GAIM systeem icoon is verwijderd  (gelezen 1410 keer)

GAIM systeem icoon is verwijderd
« Gepost op: 2006/05/07, 17:27:43 »
Ik heb per ongeluk het icoontje verwijderd wat je te zien krijgt wanneer GAIM is opgestart door op "Remove from Panel" te klikken en nu kan ik het met geen mogelijkheid meer terug kijken - ook niet vanuit GAIM zelf.

Hiermee bedoel ik het icoontje wat mij de contactlijst laat openen en niet een icoontje waarmee je het programma op kunt starten.

Ook ben ik op

GAIM systeem icoon is verwijderd
« Reactie #1 Gepost op: 2006/05/07, 17:54:35 »
Sleep het icoontje vanuit het menu naar het panel :)

GAIM systeem icoon is verwijderd
« Reactie #2 Gepost op: 2006/05/07, 18:21:17 »
Nee, dat is niet wat ik bedoel.

Citaat
Hiermee bedoel ik het icoontje wat mij de contactlijst laat openen en niet een icoontje waarmee je het programma op kunt starten.
Ik bedoel het icoontje van waaruit ik het programma kan manipuleren, niet het icoontje waarmee ik het programma kan opstarten.

Offline zappa

  • Lid
    • http://www.c3c.be
GAIM systeem icoon is verwijderd
« Reactie #3 Gepost op: 2006/05/07, 18:32:18 »
Heb je de docking area zelf ook verwijderd misschien? Je kan die ook toevoegen, notification area denk ik. Bestaat die wel nog, doe dan gewoon een re

GAIM systeem icoon is verwijderd
« Reactie #4 Gepost op: 2006/05/07, 19:57:06 »
Las ik dus mooi even overheen: het is inderdaad de notification area die je zoekt. Als je die toegevoegd hebt even gaim opnieuw starten :)

GAIM systeem icoon is verwijderd
« Reactie #5 Gepost op: 2006/05/07, 20:53:30 »
Ja! dat is 'm, heel erg bedankt, Zappa & Dennis.

Nu weet ik hoe de mensen zich voelen die uit onkunde een werkbalk in Word sluiten en 'm vervolgens niet meer terug krijgen...

GAIM systeem icoon is verwijderd
« Reactie #6 Gepost op: 2006/05/08, 00:54:00 »
:D