Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: zelf webapp maken  (gelezen 2153 keer)

zelf webapp maken
« Gepost op: 2015/08/06, 08:38:47 »
ik wilde eens proberen zelf een webapp te maken. ik heb het geprobeerd via de web app generator maar als ik submit click: "This page encountered an error, don't worry - we have been notified. Please accept our apologies."

Als ik met sdk probeer krijg ik een bunch van meldingen bij het debuggen:
Citaat
Starting /usr/bin/webapp-container...
Could not open manifest file:  "/usr/share/unity-webapps/userscripts/unity-webapps-amazon/manifest.json"
Invalid webapps installation found:  "/usr/share/unity-webapps/userscripts/unity-webapps-amazon"
Using Oxide as the web engine backend
Setting session cookie mode to "persistent"
QQmlExpression: Expression file:///usr/share/webbrowser-app/webcontainer/WebApp.qml:114:25 depends on non-NOTIFYable properties:
    unity::action::qml::ActionManager::globalContext
Empty path in webapps model search path update request
Loaded 1 UA override(s) from file:///usr/lib/x86_64-linux-gnu/qt5/qml/Ubuntu/Components/Extras/Browser/ua-overrides-desktop.js
Injecting webapps script[0] : file:///usr/lib/x86_64-linux-gnu/qt5/qml/Ubuntu/UnityWebApps/unity-webapps-api.js

Ik lees op het net alleen maar dat het zo simpel is, maar mijn eerste ervaring is dat niet echt!

Mis ik packages om het met sdk te doen? Ik gebruik 14.04LTS desktop

dank voor jullie reacties.

Offline markba

  • Lid
    • http://markbaaijens.nl/
Re: zelf webapp maken
« Reactie #1 Gepost op: 2015/08/22, 19:43:12 »
ik wilde eens proberen zelf een webapp te maken. ik heb het geprobeerd via de web app generator maar als ik submit click: "This page encountered an error, don't worry - we have been notified. Please accept our apologies."
Ja, ik krijg dezelfde melding.....