Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: HPENVY 4527  (gelezen 1270 keer)

Offline yJi

  • Lid
HPENVY 4527
« Gepost op: 2020/04/03, 17:17:00 »
Was een document aan het uitprinten op de BTO en ja hoor weer deed ie even helemaal niets meer.
Dus maar weer opnieuw opstarten en verdergaan met de printopdracht op de HPENVY 4527...
Nu dat viel daarna dus ook tegen want het zette de document in de wacht terwijl ik die opdracht niet heb gegeven.
Dan maar de zaak opnieuw instellen, maar de HP heeft er geen zin meer in...
Kan de oorzaak niet vinden in Afdrukbeheer, terwijl je dat daar toch denkt te kunnen oplossen.

Waar zou het nog ook aan kunnen liggen want scannen wil de HP nu ook niet meer, dien ik het dan weer helemaal opnieuw te laden/resetten/of wat dan ook?

Bedankt voor het meedenken...
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline aartje

  • Lid
Re: HPENVY 4527
« Reactie #1 Gepost op: 2020/04/05, 11:27:04 »
Hoe is de printer met de computer verbonden UTP-internet/ Wifi /USB ?

Als het een netwerkprinter is dan zou de router misschien een ander ip-adres
aan de printer gegeven hebben (? DHCP).

Doet de printer/scanner het opzich nog ? Je zou het in het manual op kunnen zoeken
of hij bijvoorbeeld nog standalone wil copiƫren of zo.
« Laatst bewerkt op: 2020/04/05, 11:35:22 door aartje »

Offline Jenske

  • Lid
Re: HPENVY 4527
« Reactie #2 Gepost op: 2020/06/19, 17:00:11 »
Ik heb de laatste maanden niets dan last meer met mijn HP Envy printer. Om een lang verhaal kort te maken: het werkt langs geen kanten meer.

Ik ben bijzonder teleurgesteld in HP, want zelfs een HP laptop met Windows 10 kan soms (herhaal: soms) geen toegang krijgen tot onze eigen printer.
 =(
.. Kubuntu 23.10 op een ...
.. geen idee welk computermerk, 32 Gbyte RAM, 4 Gbyte video-RAM

Offline HWE64

  • Lid
Re: HPENVY 4527
« Reactie #3 Gepost op: 2020/06/19, 22:27:07 »
Ik heb de laatste maanden niets dan last meer met mijn HP Envy printer. Om een lang verhaal kort te maken: het werkt langs geen kanten meer.

Ik ben bijzonder teleurgesteld in HP, want zelfs een HP laptop met Windows 10 kan soms (herhaal: soms) geen toegang krijgen tot onze eigen printer.
 =(
In W10 hebben veel printers problemen https://www.computeridee.nl/nieuws/recente-windows-10-update-zorgt-voor-print-problemen/?utm_source=copernica&utm_medium=email&utm_campaign=CID_Nieuwsbrief_20200619
Dit heb ik zelf ook en in Xubuntu werkt die oude HP deskjet D2660 perfect.
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

1] Linux Mint 21.3 Xfce (Desktop hoofd pc). 2] LMDE 6 Xfce/LM21.3 Xfce (Clevo laptop) 3] LMDE 6 Xfce (Dell Laptop ). 4] LMDE 6 Xfce/Linux Mint 21.3 Xfce (HP Desktop test pc).   5] Xubuntu 22.04.3 Xfce (Dell desktop). 6] W10 (Dell Desktop)

Offline yJi

  • Lid
Re: HPENVY 4527
« Reactie #4 Gepost op: 2020/09/09, 17:02:58 »
antwoord aan alle reacties, sorry dat ik het 'even' vergeten was, want...
Sinds korte tijd werkt het weer beperkt. Door opnieuw de laatste HPLIP in te gaan stellen.
Kan er wel  mee printen en beperkt scannen, heb nu ook voor reserve de Epson xp-355 ernaast.
Alleen de Epson kan niet scannen onder alle linux-versies (19, 19.3, en 20)

Jammer dat de Brother A3,na ruim vijf jaar, de geest heeft gegeven qua printen en dus permanent verwijderd.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro