Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i  (gelezen 18205 keer)

Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #75 Gepost op: 2012/03/09, 10:49:13 »
Ja, dat is mogelijk in Firefox (en andere browsers), maar dat geldt dan meteen voor elke site.

Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #76 Gepost op: 2012/03/09, 12:03:42 »
Je kunt in Firefox in userContent.css opgeven dat bepaalde regels alleen op bepaalde domeinen of URLs gelden. Zie mijn userContent.css in de bijlage.

Het levert mij het volgende resultaat op:


(Dat de blokjes en postrangen als Newbie verborgen zijn komt omdat ik dat expliciet heb opgegeven, onderaan het sheet.)
NOBODY expects the Spanish Inquisition!

Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #77 Gepost op: 2012/03/09, 23:37:00 »
Moet een heel gedoe zijn geweest om dat allemaal uit te vissen...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #78 Gepost op: 2012/03/10, 10:42:47 »
Valt mee, ik heb het eerder gebruikt toen ik nog op Hyves zat en me ergerde aan de slechte leesbaarheid van veel pagina's.
NOBODY expects the Spanish Inquisition!

Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #79 Gepost op: 2012/04/22, 23:41:20 »
Alle reacties gelezen en zal er ook eens wat van zeggen.

Ik vind de nieuwe look echt drie keer niks, ik heb het geprobeerd, maar het wil niet wennen. Veels te fel, lelijke kleurstelling. Het is meer een kleur voor een kinderspeeltuin, die houden van felle kleuren.

Een forum moet rust geven om te lezen. Ok smaken verschillen, maar ik kwam wel gewoon eens langs om dingen te lezen, maar zal hier nu alleen maar komen als ik iets wel weten. Helaas.
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Offline Tom

  • Lid
Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #80 Gepost op: 2012/04/23, 00:01:59 »
Tja  meningen en smaak verschillen ,ik heb mij er al helemaal aan gewoond en vind het heerlijk verfrissend en duidelijk.
En kindertuin nu dat valt nog wel mee ,het zijn de Ubuntu kleuren ,maar ze gingen nog wat bijschaven ,is ook nog maar pas uit nietwaar ... dus geef ze de tijd is een moords werk denk ik.
Men kan het niet voor iedereen goed doen is altijd al zo geweest. :)
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #81 Gepost op: 2012/04/23, 00:07:45 »
Precies Wanda. Jij snapt het.

Trouwens, meneer flyerman. Het zou de moeite waard zijn u even te begeven naar het officiële topic hierover in Forum waar ook een mogelijkheid is toegevoegd om het thema te wijzigen. Tevens kan een zwarte achtergrond worden gekozen met 1 druk op de knop bovenaan het forum.

Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #82 Gepost op: 2012/04/23, 10:24:05 »
Goh, er mag niets eens commentaar gegeven woden. Moet je het hier met alles eens zijn of zo? Eigen meningen tellen niet?

Ik begrijp dat er een hoop tijd ingestoken is, maar daarom hoef ik het niet mooi te vinden. Ik vind het nog steeds niet mooi. Smaken verschillen tenslotte.
Server: Ubuntu 14.04 server edition
1 x Desktop: Mint 17.1
Netbook: Acer Aspire One Xubuntu 12.04.
Laptops: 1 x Asus Linux Mint 17.1, 1 x Acer XUbuntu 12.04

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Het nieuwe forum thema - de puntjes op de i
« Reactie #83 Gepost op: 2012/04/23, 10:37:09 »
Kritiek is van harte welkom. Je mag het nieuwe thema niet mooi vinden. Je kan zelfs een ander thema instellen als je dat wil en een aantal opties wijzigen.
Heb je ideeën hoe we het kunnen verbeteren of wil je meer lezen over de nieuwe opties en mogelijkheden, dan verwijs ik je graag door naar dit topic: http://forum.ubuntu-nl.org/forum/het-grote-feedbacktopic-voor-het-nieuwe-forum/

Inmiddels is het nieuwe thema er, dus is dit topic wel afgelopen. Verdere discussie graag in bovenstaande topic :)