Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Registreren Freenode  (gelezen 1981 keer)

Offline Tom

  • Lid
Registreren Freenode
« Gepost op: 2008/01/15, 20:49:29 »
Kan mij iemand stap voor stap uitleggen hoe ik mijn nick name kan registreren op Freenode .
Ik bedoel uitleggen in het Nederlands.
Grtz Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline siegi

  • Lid
Registreren Freenode
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/15, 22:17:36 »
typ eens in je chatvenster
/msg nickserv REGISTER paswoord (registreren)
/msg nickserv set hide email on (email adres verbergen)
/msg nickserv set email (zodat je bij verlies van wachtwoord terug erop kan)

Volgende keer inloggen + met de meeste chatprogramma' kan je gewoon het wachtwoord erbij zetten bij freenode bij serverlijst
Dit is trouwens voor je een keer te identificeren
/msg nickserv identify wachtwoord

Offline Tom

  • Lid
Registreren Freenode
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/15, 22:43:02 »
Citaat van: siegi
typ eens in je chatvenster
/msg nickserv REGISTER paswoord (registreren)
/msg nickserv set hide email on (email adres verbergen)
/msg nickserv set email (zodat je bij verlies van wachtwoord terug erop kan)

Volgende keer inloggen + met de meeste chatprogramma' kan je gewoon het wachtwoord erbij zetten bij freenode bij serverlijst
Dit is trouwens voor je een keer te identificeren
/msg nickserv identify wachtwoord
Heb het kort geprobeert maar ?
En moet ik bij elke regel eerst op enter drukken voordat ik aan de volgende regel begin ?.
Dan moet ik bij e mail adres mijn e mail opgeven en iedereen kan dat lezen en moet ik bij paswoord , een paswoord ingeven dat kan ook iedereen lezen.
Neen daar begin ik dan niet aan.

Bedankt voor Uw reactie en hulp.
Groeten Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Tom

  • Lid
Registreren Freenode
« Reactie #3 Gepost op: 2008/01/16, 12:58:28 »
Ik heb alles gedaan wie gezegt krijg als antwoord dat mijn nickname gerigistreed is .
Maar met dat /msg nickserv intentitfy vragen ze om een wachtwoord , ik heb geen flauw idee wat voor een wachtwoord heb er ook nooit één gegeven.boem daar sta ik weer , met dat klo.... Engels.
Grt Tom in het duits en NL niet dom in het Engels tamenlijk stom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline siegi

  • Lid
Registreren Freenode
« Reactie #4 Gepost op: 2008/01/16, 17:34:11 »
/msg nickserv REGISTER paswoord
Wat je achter register hebt ingegeven is ook je wachtwoord.
En ik kan al raden wat je erachter hebt ingeven ik zat namelijk in ubuntu-nl op dat moment.

Offline Tom

  • Lid
Registreren Freenode
« Reactie #5 Gepost op: 2008/01/16, 20:45:01 »
En daar heb ik waarschijnlijk met mijn onozelekop mijn nicknaam ingegeven dacht ik o jee.
Dank U Siegie.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline siegi

  • Lid
Registreren Freenode
« Reactie #6 Gepost op: 2008/01/16, 23:18:43 »
Maarja had je nu even langer daar gebleven inplaats van altijd in te loggen uit te loggen. Dan hadden we het je kunnen uitleggen.