Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dual boot Ubuntu/XP lukt niet  (gelezen 488 keer)

Offline larobuntu

  • Lid
Dual boot Ubuntu/XP lukt niet
« Gepost op: 2013/03/01, 16:51:50 »
Ben op de laptop (Acer Aspire 3690) van mijn dochter een dualboot Ubuntu/XP aan het installeren. Het staat er allemaal op, alleen werkt WIFI niet. Nadat ik heb geprobeerd om het juiste stuurprogramma daarvoor te installeren, gaat het fout. Hij slaat na ongeveer een minuut vast en dan staat er een scherm vol met meldingen. Ik moet hem dan geforceerd uitzetten (want hij doet helemaal niets meer). Als ik hem nu, ook zonder iets te doen aanzet slaat hij na ongeveer 1 minuut vast met de zelfde meldingen. Ik kan hem ook niet meer naar XP terug zetten, want er is geen herstel CD. Wat nu te doen?

Offline larobuntu

  • Lid
Re: Dual boot Ubuntu/XP lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2013/03/02, 15:15:10 »
Heb vandaag Ubuntu 12.04 weer opnieuw geinstalleerd, alle update's binnen gehaald (via  bedraad internetverbinding) en dan werkt het allemaal prima. Zo gauw ik dan de wireless STA driver voor Broadcom installeer is het gelijk weer fout. Alles slaat vast en een krijg een scherm vol met meldingen. Ik heb een foto bijgevoegd maar die kan niet groter zijn 100 kb (dus je zult er weinig op zien) Omdat alles vast ziet kan ik geen schermafdruk maken.

Heeft iemand een idee?