Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: problemen met slideshare  (gelezen 567 keer)

marialice

  • Gast
problemen met slideshare
« Gepost op: 2008/07/02, 21:18:39 »
Ik kwam er net achter dat ik op slideshare geen presentaties kan bekijken. Lukt het jullie wel?

Ik heb Firefox 3. Adobe flash-plugin heb ik al opnieuw geïnstalleerd, heeft niet geholpen. Ik kom niet verder dan een grijs "play"-driehoekje, maar als ik daar op klik wordt het vlak wit en gebeurt er verder niets.

Voor ik verder ga prutsen, zou ik graag even willen weten of het bij anderen wel werkt (met welke browser en welke flash).

problemen met slideshare
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/02, 23:32:26 »
Hier even geprobeerd. Werkt wel gewoon...

Heb je deze instructie van Pjotr123 al eens geprobeerd?

http://computertip.googlepages.com/multimediainubuntulinux

Offline joop905

  • Lid
problemen met slideshare
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/02, 23:50:14 »
Heb je ook bij Firefox Bewerken-->Voorkeuren-->Tabblad algemeen --->Add-ons beheren---> Tabblad plugins gekeken of Shockwave flash er inzit maar misschien uitgeschakeld / Of überhaupt in zit.

GrJ.

marialice

  • Gast
problemen met slideshare
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/03, 02:02:28 »
Dank voor jullie tips!

Ik ben al ietsje verder, ik kom nu tot een scherm met 'loading'. Ik heb de instructie van Pjotr nog een keer doorgenomen en kwam erachter dat ik de add-on mediaplayer connectivity nog miste. Morgen verder, ik heb het idee dat het bijna opgelost is.

Shockwave flash staat inderdaad aan. Firefox geeft ook keurig een foutmelding als het niet zo is (ik heb het spul even gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd).