Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (opgelost)Poptrayminus voor mijn 11.04  (gelezen 1133 keer)

Offline gwatte

  • Lid
(opgelost)Poptrayminus voor mijn 11.04
« Gepost op: 2011/08/08, 00:03:32 »
Hoeveel ik er al geinstalleerd en gedelete heb,ieder zijn goesting.Nu heb ik een enveloppe met het aantal nwe mails.Geschikt voor:.pop.gmail.com             pop3.Live.com (hotmail/Live mail)         AOL.popaol.com    De info is nodig omdat hij de hotmail server zelf verkeerd aanduid.Deze zit niet in Ubuntusofware of Synatics.Ik heb hem van ubuntu UK kunnen downloaden.Er zou wat meer uitleg moeten zijn hoe je vakjes invult;naam,server,wachtwoord enz.
« Laatst bewerkt op: 2011/08/08, 16:48:13 door gwatte »

Re: Poptrayminus voor mijn 11.04
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/08, 00:10:00 »
Het is mij volstrekt onduidelijk wat je precies wilt. Je hebt dus een programma om op mail te controleren? Welk programma precies?

Offline gwatte

  • Lid
Re: Poptrayminus voor mijn 11.04
« Reactie #2 Gepost op: 2011/08/08, 10:28:32 »
Gisteren werkte hij.Vandaag,de zoveelste mispoes.In mijn werkbalk boven staat een enveloppe met vraagteken.Bij de accounts kan ik enkel pop3 invullen.Gmail is weg.Ik zier wel rechts boven een envelop waar mijn gmail instaat.Tot later.

Offline gwatte

  • Lid
Re: Poptrayminus voor mijn 11.04
« Reactie #3 Gepost op: 2011/08/08, 12:06:14 »
PopTray Minus is een emailmelder voor Linux.Gnome 2 is hier de baas.Die heeft het blijkbaar stuk gemaakt.
Die enveloppe rechtsboven (gmail watcher van google) daar staat mijn gmail in aangemeld.Kan ik daar ook de hotmail bijvoegen?
Daarstraks had ik de leraar pc aan de telefoon.De pc 's in de klas zijn dit jaar verandert naar W7.Een occas laptop met windows is mij als raad meegegeven.Mss kan ik er ook Ubuntu bijzetten.Windows kost €.

Offline gwatte

  • Lid
Re: Poptrayminus voor mijn 11.04
« Reactie #4 Gepost op: 2011/08/08, 14:19:21 »
Bij Ubuntu zit poptrayminus verborgen onder de benaming POP3 mailbox monitor with thray icon notification.Daar heb ik hem verwijdert.Er werd gemeld dat hij gevaarlijk is.De andere nieuw berichten melders zijn nu ook verwijdert.Ik laat het rusten en plaats dan (onopgelost).Hoe is het mogelijk .
Ik ga het anders doen en iemand anders hoofdpijn bezorgen.(steunpunten)
« Laatst bewerkt op: 2011/08/08, 16:47:14 door gwatte »