Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Karmic Koala Party in Oss  (gelezen 9410 keer)

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #50 Gepost op: 2009/06/13, 21:20:26 »
Ik mag mee als install-assistente :D Ik wilde nog wel met koffie gaan slepen, maar dat mocht niet van Arie en Drummies. Ik denk dat ze mij wilden aansporen om het toch allemaal zelf te doen.... of ze vonden mijn koffie niet te zuipen, dat kan ook.  :rolleyes:
Wees gewaarschuwd, als jij, je inlaat met die heren weet je nooit welke kant het opgaat. :evil:
« Laatst bewerkt op: 2009/06/13, 21:41:22 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #51 Gepost op: 2009/06/13, 21:52:32 »
Ik mag mee als install-assistente :D Ik wilde nog wel met koffie gaan slepen, maar dat mocht niet van Arie en Drummies. Ik denk dat ze mij wilden aansporen om het toch allemaal zelf te doen.... of ze vonden mijn koffie niet te zuipen, dat kan ook.  :rolleyes:
Wees gewaarschuwd, als je, je inlaat met die heren weet je nooit welke kant het opgaat. :evil:
dat heeft ze vandaag al gemerkt, ze kan nu toch al niet meer over straat, kan ze net zo goed mee doen aan een install party, erger dan nu kan het toch niet worden  XD XD XD
Citaat van: Gijs
Ze kent mij nog niet. :evil:
hebben we al verteld dat we van die lekkere zelf gebakken broodjes gehad hebben? de goede Ierse Whiskey die voor ons klaar stond hebben we maar ingepakt, we moesten nog rijden he  :evil: :evil: :evil: :evil:
Die broodjes vind ik niet zo belangrijk, ik heb liever koffie en vlaai+slagroom
Laat de whiskey dan maar ingepakt voor Oss, heel misschien, echt heel misschien kom ik dan ook.  :rolleyes:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #52 Gepost op: 2009/06/14, 18:10:46 »
Ik mag mee als install-assistente :D Ik wilde nog wel met koffie gaan slepen, maar dat mocht niet van Arie en Drummies. Ik denk dat ze mij wilden aansporen om het toch allemaal zelf te doen.... of ze vonden mijn koffie niet te zuipen, dat kan ook.  :rolleyes:
Wees gewaarschuwd, als jij, je inlaat met die heren weet je nooit welke kant het opgaat. :evil:

Voor zover ik begrepen heb alleen maar achteruit  :D
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #53 Gepost op: 2009/06/14, 18:46:02 »
dan heb je het goed begrepen,, mijn vriendin wil voortaan "three week's notice" als de heren langskomen,
dan kan ze een weekeindje weg boeken oid,, ze kan het niet meer verdragen XD

Offline Drummies

  • Lid
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #54 Gepost op: 2009/06/14, 18:54:13 »
nou dan heeft ze mazzel gehad ....we willen nog weleens losbandig worden als de installatie niet echt wel lukken..........maar daar was bij jouw gelukkig geen sprake van  =D =D
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #55 Gepost op: 2009/06/14, 18:58:30 »
ohoh,,   :o  :o
nee liep op rolletjes hier =D en nog steeds, net de mac de eerste keer herstart en doet t nog steeds  ;)

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #56 Gepost op: 2009/06/14, 19:10:38 »
Een tactisch antwoord Chris, ik zou het ook nooit melden als het niet meer functioneerde. :evil:
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #57 Gepost op: 2009/06/14, 20:09:28 »
Een tactisch antwoord Chris, ik zou het ook nooit melden als het niet meer functioneerde. :evil:
Je weet maar nooit waar ze de volgende keer mee op de proppen komen  ;)
Kubuntu 20.04

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #58 Gepost op: 2009/06/14, 21:59:55 »
Een tactisch antwoord Chris, ik zou het ook nooit melden als het niet meer functioneerde. :evil:
Je weet maar nooit waar ze de volgende keer mee op de proppen komen  ;)

Ohjee wat had ik nou in huis gehaald  :P
Cha-no-yu If man has no tea in him, he is incapable of understanding truth and beauty.  ~Japanese Proverb


Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #59 Gepost op: 2009/06/19, 21:53:16 »
De 28e van november gaat helaas niet in verband met een activiteit van de HCC.

za 5 december misschien? Is dat niet sinterklaas  :|
of za 12 december?
Zo maar wat willekeurig artwork:
http://www.chaukar.deviantart.com

Ecchi Anime, Manga and Otakuism:
http://www.animeonsen.com

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #60 Gepost op: 2009/06/22, 15:50:36 »
Ik zou dan gaan voor 12 december, Sinterklaas is heilig. ;)

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #61 Gepost op: 2009/06/22, 16:11:24 »
Ik zou dan gaan voor 12 december, Sinterklaas is heilig. ;)
Voor wie ??? Het is toch pakjes avond en geen pakjes dag? Die Sint heeft genoeg te doen overdag.  :rolleyes:

Edit: Ik wil me wel opgeven als installatiehulp voor in het "zweethok". Ik weet alleen niet of zekere lieden dit initiatief op prijs stellen. :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 2009/06/22, 16:17:48 door Gijsbert »
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Re: Karmic Koala Party in Oss
« Reactie #62 Gepost op: 2009/06/22, 16:17:16 »
Ik zou dan gaan voor 12 december, Sinterklaas is heilig. ;)
Voor wie ??? Het is toch pakjes avond en geen pakjes dag? Die Sint heeft genoeg te doen overdag.  :rolleyes:
wel zo veilig ook op 12 december, op 5 december lopen we het risico dat we collectief afgevoerd worden naar Spanje  XD XD XD

O, nou, een gratis reisje naar spanje lijkt me niet verkeerd zo in die koude tijden.  =D