Teams > Artwork

Het nieuwe Ubuntu-NL logo: Stem nu!

(1/6) > >>

Ronnie:
Het is eindelijk zover, de poll voor het nieuwe Ubuntu-NL Launchpad logo. Door de Keuze uit 3 Kandidaten met in totaal 6 ontwerpen is het een erg spannende strijd. Welk icoon vind jij het leuks/best/mooist. Stem NU

De logo's kun je vinden op: http://wiki.ubuntu-nl.org/Artwork/Projecten/Logos/Ubuntu-NL/Verkiezing

Voor elk formaat mag je een ander logo kiezen. Sommige logo's zijn nog steeds duidelijk op klein formaat, een andere is mooier in groot formaat.

De logo's zullen primair op Launchpad gebruikt worden (vandaar de verschillende formaten), maar bredere inzet is in de toekomst mogelijk.

Gijsbert:
Jammer dat er gekozen is voor nl. NL is mooier te positioneren, mijn inziens.

asphyxia:
Ik ben het eens met Gijs  ;)

Wil mijn keuze best toelichten (Yordi): ik vind dat het Ubuntu-symbool er in moet staan, en 'iets' herkenbaars van NL. De contouren van ons land snapt een Europeaan nog wel, maar een ubuntero uit Australiƫ, Mexico of Iran waarschijnlijk niet, of niet direct. NL is duidelijker en eventueel snel op te zoeken.
(Tsja, op internationale IRC-kanalen komje ze uit alle windstreken tegen)

Overigens vind ik ze allen mooi gemaakt  ;)

Idroy:
Persoonlijk vind ik nl er mooier uitzien dan NL. Met hoofdletters ziet het er niet zo bijzonder uit, heb ik ook uitgeprobeerd maar het is het net niet, in my honest opinion.

Gijsbert:
Het is het verschil in hoogte van de n en de l waardoor geplaatst in een cirkel het overkomt of er iets niet aan de cirkel klopt.
Misschien zo op te lossen nl of nl maar dat is ook weer een beetje raar. :)
Ik ben dan ook geen artworkman.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie