Teams > Artwork

Flyers voor Linux Thema dag

(1/12) > >>

Ronnie:

--- Citaat van: Maarten123 op 2011/04/05, 22:54:22 ---We krijgen dit jaar waarschijnlijk geen CD's.
Misschien is het een idee om eenvoudige flyers te laten drukken met daarop:
- link naar de download van 11.04
- instructie om te branden (voor Ubuntu en Windows)
- korte installatie handleiding

Aan het ArtworkTeam de vraag of ze mee willen denken over het ontwerpen van een flyer en eenvoudige opdruk voor shirts.

--- Einde van citaat ---

A5 lijkt me een goede maat voor flyers

Tip: Scribus ng heeft goede ondersteuning voor drukwerk, maar werk je liever met een ander programma, dat mag natuurlijk ook.

asilnevs:
Misschien ook vermelden om eventueel een USB stick (>1GB) mee te brengen zodat er met Unetbooting Ubuntu op gezet kan worden waarmee de mensen thuis kunnen proberen een installatie uit te voeren.

Thomas de Graaff:

--- Citaat van: Ronnie op 2011/04/06, 10:14:43 ---Tip: Scribus ng heeft goede ondersteuning voor drukwerk, maar werk je liever met een ander programma, dat mag natuurlijk ook.

--- Einde van citaat ---

Een kleine toevoeging, je kan in de normale Scribus je ontwerp maken, en dan vervolgens als het op drukklaar maken aankomt deze inladen in Scribus NG. Scribus NG is namelijk niet zo stabiel als de gewone Scribus, dus als werkomgeving iets minder prettig. (Gebaseerd op vrij oude ervaring trouwens, misschien is NG inmiddels wel stabiel!)

Ronnie:
Hier alvast een voorbeeldje:
http://wiki.ubuntu-nl.org/Artwork/Projecten/Overig/Linux-Thema-Dag#Ronnie

Rachid:
Dat heb je snel gedaan Ronnie!
Voor wie is een dergelijke flyer bedoeld? Als het voor mensen onbekend met Ubuntu is weet ik niet of het handig is om allemaal van die termen op zoals Unity en GTK+ Gripper erop te zetten. Ik weet zelf niets eens wat GTK+ Gripper of Grid snap inhoudt.
Ik heb zelf geen ervaring met promotie hoor, dus ik kan het mis hebben. Het is alleen iets dat me opviel ;).

Pagina 2 en het uiterlijk vind ik heel mooi verder :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie