Ondersteuning > Installatie

installeren Ubuntu 22.04

<< < (2/3) > >>

Herman1010:
                    Hallo   Emvedeesje,

               ja  dit  is  ook  alweer  een   oudere  versie  laptop  van  Asus,    memory  is  6GB 
               het  is   een   intel core i3  1.8GHz

              of  zou   ik  er  dan    een   andere   geheugen  kaart  in  doen?

aartje:

--- Citaat van: Herman1010 op 2024/02/05, 16:14:48 ---        ik heb virtualbox   7.0    geinstalleerd,  en Ubuntu  gedownload  van de oficiele  website.
  maar  ik  krijg  hem  niet geinstalleerd,   hij  geeft  steeds  errors  aan   en nog  meer  fouten  denk  ik.  ik heb daar voor de rest  geen verstand van.

Het  systeemgeheugen  is  1,89 GB   misschien  is dat  het  probleem.   


--- Einde van citaat ---
Ik snap nog niet hoe je systeem er uitziet. Je hebt virtualbox geinstalleerd zeg je. Maar wat is je operating
system waar je virtualbox op hebt ge-installeerd ? Het ene moment zeg je dat je 1,89 GB geheugen hebt, het andere moment 6 GB. Ik raad je aan wat duidelijker te beschrijven wat je hebt en wat je wil.

bart85:
Waarschijnlijk heb je in de bios virtualization op uit staan. Deze moet aan staan.

spievensterke:
@ Herman 1010,

!! --> indien ... ( en dat is giswerk, want je hebt niet vermeld met welk besturingssysteem je momenteel werkt) je vanaf Windows -  Ubuntu in VirtualBox wilt installeren -- lees het volgende eens en pas dan, de beschreven handelingen, correct toe : 

https://itsfoss.com/install-linux-in-virtualbox/

!! --> indien je een ander besturingssysteem, vanuit een Linux-gestuurd besturingssysteem, in VirtualBox zou willen installeren  ... volg dan volgende handleiding op:

https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/virtualbox.html

Succes.

Herman1010:
           
   mijn   operating system  waarop   virtualbox  is  geinstalleerd  is  windows 10
 totaal  fysiek geheugen is  1,89 GB.
   BIOS   visialisatie   heb   ik  op   aan  staan.
   intern  geheugen  is  6 GB 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie