Ondersteuning > Internet en draadloos

Omzeilen bittorrent blokade

<< < (2/3) > >>

jos34:

--- Citaat van: partyrabbit op 2022/07/24, 15:51:36 ---Kijk maar uit. De netwerkbeheerder kan ook aan het verkeer zien dat/als er 'fanatiek' gedownload wordt.

Om niet te snel betrapt te worden ... niet te fanatiek downloaden.
Aan de andere kant. Het blijft een spel waarin je regelmatig zult verliezen.
En wat is de reden van blokkeren? Je bent toch geen zwaar stoute dingen aan het doen hè??

--- Einde van citaat ---

Rapidshare (ik weet het die bestaat niet meer) achtige diensten en Netflix/YouTube worden ook niet geblokkeerd. De reden van de filter is volgens mij overbelasting voorkomen en veiligheid kan gehackt worden ofzoiets. En Bitttorent ansich is 100% legaal, het is natuurlijk wel de vraag of de gedownloade content dat ook is.

Polleke:
Ziggo heft ook alle bekende torrent websites geblokkeerd, maar met qBitorrent en de ingebouwde zoekmachine
haal ik probleemloos muziek in alle soorten bestandsformaten binnen.

partyrabbit:

--- Citaat van: jos34 op 2022/07/24, 17:41:03 ---En Bitttorent ansich is 100% legaal, het is natuurlijk wel de vraag of de gedownloade content dat ook is.

--- Einde van citaat ---

Maar niet alles wat je legaal mag downloaden is in elke instelling 'legaal' volgens de huisregelementen.  ;) Daarom vroeg ik het even.
En voor overbelasting is inderdaad ook een veel voorkomende reden. En als dat de reden is, let dan op dat je met je trucje niet alsnog gaat overbelasten, want als het daar over gaat hebben ze dat zo alsnog door.

markba:

--- Citaat van: Polleke op 2022/07/24, 22:49:01 ---Ziggo heft ook alle bekende torrent websites geblokkeerd, maar met qBitorrent en de ingebouwde zoekmachine
haal ik probleemloos muziek in alle soorten bestandsformaten binnen.

--- Einde van citaat ---
Werkt geinig dit joh. Is altijd een kat-en-muis spel met de torrent-sites die te pas en onpas onbereikbaar worden gemaakt, maar dit werkt als een speer. Gna gna
PS De dowload zelf doe ik via een transmission-server, dus heb alleen de magnetic link nodig

Polleke:

--- Citaat van: markba op 2022/09/14, 15:59:43 ---PS De dowload zelf doe ik via een transmission-server, dus heb alleen de magnetic link nodig

--- Einde van citaat ---

QBittorrent heeft zelf ook een dowload knop, heb je Transmission helemaal niet meer voor nodig.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie