Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] plaats van bestanden van Iceweasel  (gelezen 671 keer)

[OPGELOST] plaats van bestanden van Iceweasel
« Gepost op: 2012/03/26, 12:32:10 »
L.S.

Zoals in vorige topic vermeld ben ik overgestapt van Debian 6 naar 7. Alle bestanden teruggevonden in de backup, ook de virtuele machines gelukkig. Het enig wat ik nu nog zoek zijn de instellingen etc van Iceweasel. Iemand bekend waar ik die kan vinden? Zou me een hoop tijd kunnen schelen om alle sites weer terug te vinden.

gegroet,
mrt
« Laatst bewerkt op: 2012/03/26, 13:52:27 door Plotinus »
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: plaats van bestanden van Iceweasel
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/26, 12:36:53 »
Iceweasel is toch een (slap) aftreksel van FireFox? In dat geval in je pers. map: .firefox of .iceweasel . Let op: de punt is geen tikfout, maar geeft aan dat het een verborgen map is. Maak hem zichtbaar me CTRL+H of ALT+. .

Offline Roel1963

  • Lid
Re: plaats van bestanden van Iceweasel
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/26, 12:49:14 »
Iceweasel is toch een (slap) aftreksel van FireFox? In dat geval in je pers. map: .firefox of .iceweasel . Let op: de punt is geen tikfout, maar geeft aan dat het een verborgen map is. Maak hem zichtbaar me CTRL+H of ALT+. .

Slap aftreksel? Iceweasel IS Firefox. Het is om de branding van het logo dat het anders heet, meer niet.

Ik zit niet NU achter een linux PC maar ik herinner me meer zoiets als ~/.mozilla

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: plaats van bestanden van Iceweasel
« Reactie #3 Gepost op: 2012/03/26, 12:51:59 »
Je hebt gelijk. Het zit in .mozilla.

Re: plaats van bestanden van Iceweasel
« Reactie #4 Gepost op: 2012/03/26, 13:51:56 »
mercie, ik heb het gevonden en het werkt.

gegroet,
mrt
Ach! Waren alle Menschen wijs, en wilden daarbij wel! De Aard waar haar een Paradijs, Nu isse meest een Hel.