Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Toestenbord iedere keer terug in qwerty en andere vervelende problem  (gelezen 539 keer)

Offline sodium

  • Lid
Heykes Ik heb terug een probleem met ubuntu ik heb onlangs mmkeys geinstaleerd voor mijn multimedia toestenbord na heropstart
was mijn toestenbord in qwerty  Toen ik ging gaan kijken bij toestenbord instellingen naar blijkt was al de instellingen juiist  ik klik de settings open eens ietske aanklikken en dan terug afklikken en ok en ik heb terug een azerty toestenbord maar na herstart achter herstart is iedere keer terug qwerty Het gaat over een logitech s510 desktop board draadloos via een usb stickje waar de muis en toestenbord op werkt  ik heb dan besloten om mmkeys er terug of te gooien Waar al die ellende Begonnen was en tevergeefs
Maar das niet mijn enige problemen ik ondervind Dat linux nog niet zo stabiel is als hij in screensaver gaat na een tijdje staat ie muurvast .
Soms sluit mijn pc niet af en blijft hij hangen  .
mijn geluid is ook iets het werkt wel hij heeft de juiste drivers en al als ik muziek afspeel en dan op mozilla firefox ga en bv een pagina met geluid open dan kan hij geen geluid meer spelen ik kan maar één toepassing open die muziek speelt de rest vertikt het ook nog een kik te geven als ik mijn muziekspeler daar aan tegen weer afsluit kan ik terug de andere geluiden horen in amsn bv internet enz enz en zelfs in you tube na volledige scherm loopt mozilla vast dan maar forceerd afsluiten
cairo-dock werkt wel goed maar ik moet na herstart tevens cairo-dock openen voordat ie tevoornschijn komt
Mijn systeem is al het volgende

Harde schijf 1 80 giga sata  WIndows partitie met windows xp erop
Harde schijf 2 250 gig sata  Ext3 of een linux partitie Met ubuntu 8.04 hardy heron
Harde schijf 3 250 giga sata Nfts Partitie voor Vrije ruimte
Harde schijf 4 500 Giga sata Nfts Partitie voor vrije ruimte
Ik werk met een dualboot windows xp en ubuntu ik heb een clean install gedaan op een splinternieuwe hdd en heb ubuntu zijn partitie's zelf laten kiezen op de 250 giga enige Sugsesties In verband met die Problemen??